Bukan Blog Kamu: Telefilem : www.cikgushida.com

Thursday, August 4

Telefilem : www.cikgushida.com




tengok kat iklan astro warna hari2 ade keluar iklan
tayangan telefilem www.cikgushida.com kat astro warna
pada hari raya pertama nanti.. eleh sempat ke tengok..??
selalunye raya pertama aktiviti bukan dok umah tengok tibi..
kita ni orang sosial.. dah kompom kua umah jalan2 raya
kutip duit raya kalo ader sesape sudi kasik untuk si tua ini..hoho



takpe.. ulangan ader kan... nak tengokla cikgu shida beraksi cemana..
kata si pengarahnye dia bakal jadi pelakon hebat satu hari nanti..
wahhh makin geleme la cikgu shida ni ye...
dulu ader gak cite pasal cikgu ni.. ahha besela gayat tengok
orang camtu boleh fofular dengan cara itu kan??




jum tengok gamba2 masa beliau shooting telemovie ni...







sinopsis telemovie ni...

Encik Aziz editor suratkhabar ‘Berita Suam’ tertekan kerana penjualan semakin menjunam.
Memandangkan hampir kesemua wartawan sudah bercuti untuk Hari Raya,
Encik Aziz terpaksa bergantung kepada Baba seorang wartawan veteran dan Lokman
selaku jurugambar untuk mencari scoop cerita sensasi. Ketika Baba terkial-kial mencari idea,
Lokman mencadangkan Cikgu Shidah yang kini menjadi fenomena Youtube,
idea Lokman dipersetujui oleh Encik Aziz. Encik Aziz kemudian memberikan mereka 72 jam,
RM300 dan sebuah kereta lama milik syarikat. Jika mereka gagal, mereka akan diberhentikan,
jika mereka berjaya mereka akan diberikan cuti seminggu dan bonus Hari Raya.
Baba & Lokman menerimanya walaupun tidak serasi bersama.
Bermulalah pencarian cerita sensasi mengenai Cikgu Shida
yang penuh dengan cabaran dan dugaan.

Lakonan Cikgu Shidah dari Parit, Delimawati, Azad Jasmin, Omar Abdullah, Elly Raja Lawak.



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

8 2 ORANG KATA:

NasZ said...

betul ke? wah..dasat3..

MOHD NASER.com

BERT said...

dia memang ebat..... kot..

♥NuR SyAFiQah♥ said...

mcm menarik lah ;)

muka cikgu shida ni universal la..boleh jadi laki boleh jadi pompuan..hee

BERT said...

aah.. tu pasal bleh jadi pelakon kot

[sutera kasih] said...

dia mmg ada bakat hehe
wahh ada telefilm la nnti..

BERT said...

pastu filem plak ye tak hehee

Norhisham Nordin said...

tapi mmg aku tabik sungguh le kat dia nih... mmg sporting habis kan...

BERT said...

dia mmg selambe hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...