Bukan Blog Kamu: alaa sepah jadik jugak berpecah!

Thursday, August 4

alaa sepah jadik jugak berpecah!


terbaca kat utusan semalam diorang jadik gak bepecah..
abehtu cane dengan rancangan terbaru Lawak Minggu Ini
kat astro warna tu kalo diorang berpecah..???


sebagai peminat lawak diorang ni ader rase sket sedeh la
kalo diorang ni berpecah.. sebab kombinasi 3 serangkai ni
memang menjadik dan tak kering gusi kalo tengok diorang melawak..


susah kata mereka nak bersatu.. jep asyik sakit je..
mamat ngan shuib dah bawak haluan sendiri.. wuwuw...
alaaaaa tak besss la.. diorang ni macam jelmaan bujang lapuk dulu2 kan?
hmm takpelah.. rezeki ader kat mane2 kan...

tasaba nak tengok program lawak minggu ini...
cam bess je.. tapi mesti tak dapat tengok ontime..
tapela.. ulangan mesti ade.. hehe boleh layann...



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

10 2 ORANG KATA:

Diana @ bilakukatacinta said...

harap2 masih besh spt dulu.......

Razis said...

betul ke nie? xbestla kalau berpecah...kalau mamat jer yg kluar takpela sbb yg lawak memang jepp ngan shuib jer. mamat tu kurengla lawaknya...

BERT said...

tula.. tak bess nye

Ujang9897 said...

derm..

SoLy SoLicious said...

tp bace metro semalam, katenye xpecah pun... uhuhu..konfius

BERT said...

hoh? lam metro tak pecah plak ye.. mane satu tah..

mizzkechique said...

ala...namo la..

BERT said...

hmm kan ?

dwaty said...

ala... kalau dah pecah2 ni ... dah kurang sket... kita akan still ingat yang lama...

BERT said...

doakan spya mereka berstu balik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...