Bukan Blog Kamu: Sajak jiwang ganas brutal tak hengat untuk tersayang

Thursday, August 11

Sajak jiwang ganas brutal tak hengat untuk tersayang


Oi….mmg la aku x pernah mengaku….

Yang aku sayang kat ko…

Tapi..xkan la ko x faham…

Semua yang aku wat selama ni…

Setiap apa yang aku korbankan untuk ko…

Ko x nampak ke?


Ape ko bute ke…

Hari-hari aku x penah jemu2…

Dok bertenggek kat depan kedai tepon..

Tempat ko makan gaji nih…

Sampai bos ko pun dah naik muak…

Tengok aku dok tengok ko jer..

Dari pagi sampai ke petang…


Oi minah oi…(walaupun sebenonye nama ko bukan minah),

Dengo la ni…aku nak bagi tau…

Dah ko x faham-faham…

Aku sayang kat ko la…sayang sgt2 nih…

Aku bukan reti nak ckp bunga2…

Sebab aku bukan mat bunga…aku mat skuter…


Aku memang sayang kat ko…

Tiap2 mlm..aku dok berangan sampai ke subuh…

Mak aku pun heran..lampu bilik asyik terpasang jer,

Dia ingat aku dok wirid ( sure dia terharu…tgk aku dah taubat),

Padahal aku berangan kan ko…


Cam ni la senang citer…

Dah aku tgk..ko pun..sengih2 jer kat aku…

Tu tanda ko pun sk kat aku la kan…

Kalo ko xde balak lain…

Ujung bulan ni aku suruh mak aku pi minang ko…

Oh minah ku sayang…

Aku harap ko setuju la…


Sebab aku mmg sayang giler kat ko….





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

4 2 ORANG KATA:

mizzkechique said...

ngeri klu dpt sajak gini..

BERT said...

@mizzkechique

hehe terai la buat kat kekasih

SoLy SoLicious said...

meh nak jawab "nak dtg meminang?? , xpayoh ler..minah dah ade yang punye"



hahahhaaa

BERT said...

@SoLy SoLicious
kihkihkih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...