Bukan Blog Kamu: Seri Najwa Ferda yang hilang sudah jumpe!!

Friday, August 12

Seri Najwa Ferda yang hilang sudah jumpe!!

ingat lagi iklan ni???
bace paper arini katenye dah jumpe...
hmm masa baca iklan ni kat blog encik ujang aritu..
dah agak dah.. siap komen lagi kat blog ujang...ehhee..
lari ke atau kene culik..??

sebab biasanya kalo budak perempuan hilang kebanyakkanye bukan culik..
tapi lari ikot kekasih... dalam berita itu cakap yang gadis ni tak diculik..
tapi lari ikot lelaki dan jumpa di johor terus tangkap bawak pegi balai....
kalo budak2 kecik bawah 12 tahun tu ye kene culik...

dah banyak kes gadis remaja hilang.. tapi bukan diculik, lari ikot boipren..
ader sesetengah kes je yang hilang tapi bila jumpa balik
dalam keadaaan yang tragis... dah kene rogol + liwat + bunuh...

hmm buat gadis2 remaja... jangan ikut kekasih.. dia bukan suami anda..
lagi2 yang masih bersekolah.. semuanya palsu2 belaka..
silap haribulan kene jual jadi pelacur..nauzubillahiminzalik....

meh layan berita jap...

KAMPAR 11 Ogos – Seri Najwa Ferda Hasan (gambar), pelajar tingkatan lima yang dilaporkan hilang

selepas keluar dari Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Kampar di sini pada Khamis lalu,

ditemui di Batu Pahat, Johor yang terletak kira-kira 440 kilometer dari rumahnya.


Ketua Polis Daerah Kampar, Supritendan Abdul Aziz Salleh berkata, gadis tersebut dijumpai di tepi

jalan di Jalan Johor-Air Hitam pada pukul 9 malam tadi.

“Sejak laporan kehilangan mangsa dibuat pada 4 Ogos lalu, polis menjalankan siasatan dan hasil

maklumat yang kita dapat telah membawa satu pasukan ke Johor.


“Kita berjaya menemui mangsa di tepi gerai jualan kerepek di Jalan Johor-Air Hitam bersama

dengan seorang lelaki Melayu berasal dari Ipoh yang dipercayai teman lelakinya,”

katanya pada sidang akhbar di sini, hari ini.


Menurut Abdul Aziz, sejurus selepas itu, pihaknya telah membuat laporan menangkap

dua remaja berkenaan dan membawa mereka Balai Polis Kampar bagi membantu siasatan.




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

11 2 ORANG KATA:

mizzkechique said...

makaih, jumpa kt kg MK tuu.. kemain jauh lg..

Cz Aina said...

hurm..bgus la dh jumpe...watpe la lari....klu lari tu menyenangkan idop xpe..ni x...mcm merempat jek...

azam said...

bagus.....tolonglah jgn susahkan mak bapak

Diana @ bilakukatacinta said...

tak tahu nak kata ape...kerna cinta buta..atau kerna apa saje..remaja skang dah tak boleh pk dengan waras... Kesian kat parents yg dah kalut malut..nah, sekarang malu..seantero malaya tahu dia lari ikut sapa....aduhai

BERT said...

@mizzkechique

kes lari dari umah.. mestila lari jauh sket

BERT said...

@Cz Aina

pikey seronok je.. akibatnye tak pikey kot

BERT said...

@azam

ikut nafsu matila kan

BERT said...

@Diana @ bilakukatacinta

hmmm betul.. jauhkanla dari keluarga sndri buat bende2 bukan macam ni

sYafIk-wAy said...

comel budak ini .

BERT said...

comel je?

aredah.anip said...

ouh da jmpe eh die?...eish3...wt malu kt org je....2 cmne la nk ngdap kwn2 n cekgu2 kt sekolah 2 nati...huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...