Bukan Blog Kamu: May 2017

Wednesday, May 3

RAWATAN MENGETATKAN SALUR FARAJ



Rawatan ni ada dan memang wujud.. Prosedur mengetatkan faraj secara laser ni tak rasa sakit dan boleh mengetatkan faraj tanpa tempoh yang panjang..

Wanita yang pernah bersalin dan ingin mengetatkan semula dengan rawatan paling mudah dan tak menyakitkan dengan menggunakan rawatan laser.

Selain itu, rawatan ini juga boleh mengatasi masalah membeser iaitu mudah terkencing ketika batuk, bersin atau ketawa. Jumpa dengan doktor untuk rawat masalah ini.


Kelebihan rawatan ni boleh menguatkan dan memejalkan kawalan tisu otot faraj untuk kembali tegang dan ketat. Tenaga haba yang dipancarkan oleh laser ini akan menghasilkan kolagen dan elastin dan akan menguatkan salur faraj dan lajur serviks.

Rawatan ni mudah dan selamat dan siap dalam masa 15minit. Tiada kesan sampingan dan faraj tidak berdarah atau bengkak. Sebaiknya rawatan ini dibuat sekali sebulan selama 3 kali untuk keberkesanan yang terbaik. 

Rawatan ini ada dibuat di Klinik Dr Norman Batu Berendam Melaka dan dibuat oleh Doktor wanita supaya anda boleh rasa selesa ketika rawatan. Boleh datang dan bincang untuk proses rawatan..

Hubungi Puan Atiah (admin) untuk pertanyaan 0168880684 (whatsapp sahaja)


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

Monday, May 1

Hepi Ulangtahun deyyyy.. Bert Amey - 2017


30 April 2017..

Eh tu tarikh semalam.. Tak sempat nak hapdet pape... Sedikit bizi kesan sinun.. Cuma kami meraikan hari ulangtahun keenam nampaknya tahun ni... 

Alhamdulillah.. Sapa tau kan.. Perkenalan pada tahun 2002 yang lalu.. Akhirnya disatukan pada  tahun 2011.... Dan kini baru je beranak sepasang anak.. 

Ni kahazanah purba.. Berjaya ditemui di rumah mak di kampung.. Bila tengok balik gambar ni.. Wahhhhh.. Tak sangka masih wujud lagi rupanya.. Hahaha.. Alololo.. Dah tak ingat pun gambar ni.. Ingatkan dah hilang.. Tak silap ni tahun 2007 kot..

Gigih sungguh naik bas pepagi buta dari stesen titiwangsa naik ke genting dan pulang di petang hari dengan seronok sekali bercanda macam orang gila main sana main sini 😂😂... Masa tu duduk sentul memang dekat nak meronda.. 


Selalu kalau enibeseri seri kongsi gambar kawen.. Tahun ni malas lah.. Letak gambar trowback lah.. Sebab gayat jumpa gambar lama ni hehhehe.. Ok tata.. Ngantuk la petang3 ni takde idea nak karang ape.. 

Oh ya.. Buat encik suami lebiu banyak2.. Semoga bahagia kita sampai sorga.. 😘



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...