Wednesday, May 3

RAWATAN MENGETATKAN SALUR FARAJ



Rawatan ni ada dan memang wujud.. Prosedur mengetatkan faraj secara laser ni tak rasa sakit dan boleh mengetatkan faraj tanpa tempoh yang panjang..

Wanita yang pernah bersalin dan ingin mengetatkan semula dengan rawatan paling mudah dan tak menyakitkan dengan menggunakan rawatan laser.

Selain itu, rawatan ini juga boleh mengatasi masalah membeser iaitu mudah terkencing ketika batuk, bersin atau ketawa. Jumpa dengan doktor untuk rawat masalah ini.


Kelebihan rawatan ni boleh menguatkan dan memejalkan kawalan tisu otot faraj untuk kembali tegang dan ketat. Tenaga haba yang dipancarkan oleh laser ini akan menghasilkan kolagen dan elastin dan akan menguatkan salur faraj dan lajur serviks.

Rawatan ni mudah dan selamat dan siap dalam masa 15minit. Tiada kesan sampingan dan faraj tidak berdarah atau bengkak. Sebaiknya rawatan ini dibuat sekali sebulan selama 3 kali untuk keberkesanan yang terbaik. 

Rawatan ini ada dibuat di Klinik Dr Norman Batu Berendam Melaka dan dibuat oleh Doktor wanita supaya anda boleh rasa selesa ketika rawatan. Boleh datang dan bincang untuk proses rawatan..

Hubungi Puan Atiah (admin) untuk pertanyaan 0168880684 (whatsapp sahaja)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...