Bukan Blog Kamu: RAWATAN BUANG TATOO PALING SELAMAT DAN BERKESAN

Friday, February 6

RAWATAN BUANG TATOO PALING SELAMAT DAN BERKESAN



Semenjak saya hebahkan tentang rawatan laser sebelum ni
boleh kata setiap hari ada je terima pertanyaan tentang 
rawatan laser ni.. yang dah pergi buat rawatan ni pun ramai..

Terutamanya pencari2 rawatan untuk buang tatoo..
bila saya dah berbual dengan mereka banyak info saya 
tau dengan masalah mereka yang nak buang tatoo ni...
Ada yang cuba bakar sendiri, ada yang gunakan rawatan dari
perawat yang tidak bertauliah, malah ada yang sanggup lukakan
sendiri semata2 nak buang tatoo tu.. dan macam2 lagi...
Akibatnya.. mereka menanggung kesakitan yang amat sangat!!
malah parut luka huduh yang kekal sampai bila2.... ngeri kan!!

Jadi.. penyelesaiannya ada di sini... dapatkan rawatan buang tatoo
anda dengan cara paling selamat, berkesan dan paling penting
TIDAK MENYAKITKAN andaa!!! Rawatan ini dibuat oleh
seorang doktor yang bertauliah malah berpengalaman luas
dalam bidang ini.. ramai sudah yang mendapatkan rawatan
buang tatoo dari beliau.. dan pastikan anda juga sekali!

Contoh salah satu pesakit yang mendapatkan rawatan laser
untuk buang tatoo dari Dr Norman di Klinik Dr Norman
di Batu Berendam Melaka.... ini ialah rawatan sesi 
pertama.. anda akan dibius dan dilaserkan.. sesi rawatan
bergantung kepada saiz dan berapa banyak tatoo yang
anda ada.. setiap sesi cuma sebulan sekali sahaja sehingga
lah rawatan buang tatoo anda itu selesai dibuang...

SIAPA DR NORMAN??
Doktor Perubatan Am dengan Pengkhususan dalam bidang
 Perubatan Estetik, Anti Penuaan & Perubatan Regeneratif.
Lulusan Kasturba Medical College, Manipal ,India &
 Master of Aesthetic, Anti Aging &; Regenerative Medicine 
(MScAAARM), UCSI University. Konsultan Perubatan 
Anti Aging, Penulis Buku Kesihatan , Penceramah Kesihatan
 dan Kolumnis Akhbar Harian Metro.

Kepada anda yang tercari-cari rawatan buang tatoo 
di sinilah tempatnya... buanglah tatoo anda dengan 
cara paling selamat, berkesan dan tidak menyakitkan
anda.. Jika anda ada sebarang pertanyaan untuk 
rawatan ni boleh tanya saya ya.... 0168880684
Atiah (whatsapp sahaja - jangan call ya)



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

1 2 ORANG KATA:

Kakzakie said...

Ilmu kedoktoran yg baru dah terbaik sebab selalu kita dengar ramai yg nak buang tattoo menghadapi masalah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...