Bukan Blog Kamu: AISKRIM PASU MURAH - RM1 SAHAJA!!!

Wednesday, February 11

AISKRIM PASU MURAH - RM1 SAHAJA!!!



Sekali lagi musim makanan yang diviralkan...
kali ni aiskrim pasu.. mula2 pelik gak apemende pulak ni..
cemana nak makan tanah tu ? dalam fikiran hati saya haha..
bila dah baca resipi apa ada dalam aiskrim pasu ni baru le tau..
bila digugel macam2 pesen dan rupe ada aiskrim pasu ni..
yang letak daun ada.. letak bunga ada.. yang letak 
rupa macam cacing pun ada hahah.. sekali tengok geli..
tapi bila makan sedap woo... *agakjela..taktrylagi*

RESIPI AISKRIM PASU


Bahan-bahan
Pasu bunga ( nak guna lesung batu pun boleh)
Aiskrim ( ikut korang nak flavour apa)
Kek Swiss Roll
Biskut Oreo
Jelly gummy
Biskut stick
Mashmello

Cara-caranya 
1. Basuh dulu pasu tu. (PENTING) pasu BBL jenis tak 
berlubang di bawah. Tapi jika pasu korang berlubang 
bahagian bawah, guna polisterin sebagai 'main' bekas.

2. Potong kek Swiss Roll & masukkan dalam pasu

3. Masukkan aiskrim berselang seli dengan kek Swiss Roll

4. Asingkan krim putih (tengah-tengah oreo)
 & hancurkan biskut Oreo tu

5. Hiaskan pasu korang dengan biskut Oreo, 
gummy jelly, mashellow & biskut stick

6. Makan sampai terlajak kenyang!

SELAMAT MENCOBAAA!! 

atau kalau nak beli.. saya ada jumpa yang palinggggg
murah di pasaran... boleh la beli.. rasanya sedap kot?!
v
v
v
v
v
v
v
v
v
amacam..? ada sapa nak jual?? saya nak beli.. hoho


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

3 2 ORANG KATA:

Kakzakie said...

Walaupun kakak dah nampak sana-sini tapi belum teringin lagi nak mencuba dan merasa lagi. Tengok banyak benar tu kalau makan tak kongsi mesti tak habis..

eMMe said...

Bert, mmg tak jumpe lagi kat Putrajaya.. Bert, yg mcm tanah gambut yg hitam tu oreo kot kan... cam real tanah je Me tgk, hahaha! aiskrim dia mcm biasa la kan, hehehe.. mmg menarik la...

Ayda Awie said...

umannnngg...omak bulih buek bisnes alaf baru ni,pasu melambak size XL..periso okid bulih,periso lado bulih...:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...