Bukan Blog Kamu: RAWATAN LASER : BUANG TATOO DAN KECANTIKAN WAJAH

Wednesday, April 9

RAWATAN LASER : BUANG TATOO DAN KECANTIKAN WAJAH




Anda ada tatoo?? nak buang tatoo?? boleh.. boleh!!
anda banyak bintik hitam?? jeragat?? dan masalah kulit
yang sukar dirawat?? yaa!! laser adalah rawatan yang paling 
digemari sebab mudah dan paling cepat berkesan..!!

Anda tercari-cari rawatan laser yang paling best dengan harga yang
berpatutan lagi berkesan?? saya pun pernah buat rawatan laser...
memang best... hilang segala bintik2 hitam di muka... licinnn je muka hihi..
pori2 mengecil... bintik hitam hilang serta merta.. memang best!!
meh sini tengok hasil saya bila dapat rawatan laser abang saya bikin..

ni gambar saya.. sebelum dan selepas laser.. tanpa edit2 ye!!
boleh baca entry penuh saya buat rawatan tu DISINI

Sebelum tu saya perkenalkan dulu doktor yang buat rawatan ni...


Dr Norman bin Mohd Norawi
MBBS , Kasturba Medical College , Manipal, India
Master in Anti Aging, Regenerative Medicine &
Medical Aesthetic , ( MScAARMMA) UCSI University

Pengasas dan Pemilik Klinik Dr Norman di Melaka dan N.Sembilan,
 Kini bertugas sebagai Konsultan Aesthetic, Anti Aging dan Regenerative
 Medicine di Klinik Dr Norman Batu Berendam, merupakan kolumnis
 dalam Harian Metro, Penulis buku kesihatan dan Penceramah Kesihatan

ok bagi sesapa yang berminat nak membuat rawatan laser
 atau nak buang tatoo atau apa2 rawatan yang berkaitan
boleh cari saya untuk sebarang pertanyaan dan appointment..
dijamin puas hati dengan servis, rawatan dan harganya...

ATIAH 0168880684 (whatsapp sahaja - jangan call)



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

7 2 ORANG KATA:

:: idzwa :: said...

good sharing..

- AZIE - said...

macam bagus juga nie

Deq's Qienz said...

wahh sakit x??rasa cm pedih kena api kan..huhuu cantek

eMMe said...

Bert, bertambah cantik la tokey coklat pas ni.. hehehe... baru betol nilah usahawanita @ bisneswoman...

Kakzakie said...

Jauhlah Bert. Kalau ada kat JB nak juga kakak cuba itupun kalau tak sakit..

Cik Puan iLa said...

Beza dia ape eh? sy nmpk mula licin ye..yg tu ke beza dia?

Yatiejustieeyz said...

Pm address

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...