Bukan Blog Kamu: Terlupa Tengah Mengandung

Wednesday, February 11

Terlupa Tengah Mengandung



Boleh pulak terlupa ke?
yaa.. bila sibuk dengan urusan seharian
kadang-kadang terlupa pulak kita ni tengah ngandung..
baru pindah rumah.. maka sibuk la hari2 kemas rumah..
yang betul2 nak angkat benda berat atau kerja2 yang
memerlukan tenaga lelaki memang saya serahkan
pada cik abang.. tunggula urusan sekolah dia setel
baru boleh dia tolong buat kerja rumah...

setakat kemas2 biasa boleh la... kadang2 angkat juga
barang2.. buat kerja macam biasa, bila dah sakit pinggang,
sakit kaki tangan baru nak beringat.. alamak tengah ngandong!
minggu depan genaplah 6 bulan ngandong... alahai kejap je rasa..

tak macam preggy yang dulu.. excited kemain..
selalu baca info2 pasal kehamilan siap blog kan lagi...
menghitung hari bagai... hari2 cari nama2 pilihan...
sudahnya nama anak sulung tu apaknya jugak bagi haha..

yela pertama kali mesti la agak teruje terlebih sudah kan..
dah yang kedua ni rilek2 ajelah.. cuma debaran nak
mengadap situasi bersalin tu yang hmmm.. debar2..
nama pun bapaknya dah cari siap2.. maknye?
hmm tengoklah nanti kalau ada masa nak cari hihi..

Jantina pun belum dikenal pasti.. nak scan sendiri 
maleh la.. takde masa nak pegi klinik.. tunggu
yang temujanji ajela bulan depan ada scan2..
kalau nampak jantina Alhamdulillah.. bolehla nanti
nak prepare cari barang2 bayi pulak kan...

ok tengah rehat2 ni main la blog jap...
nak sambung lagi kemas rumah..
ok tata..

Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...