Tuesday, February 10

CARA NAK BLOCK INVITATION GAME ATAU APPS DARIPADA RAKAN FACEBOOK ANDA



Selalu sangat saya baca status orang marah2
 bila rakan FBnya invite game... pernah baca?? 
jangan kan diorang.. saya pun hangen dapat 
notification hanya sebab dapat invitation game je?

kalau sekali sekala mungkin takde la bara sangat..
 tapi dalam sehari banyak kali.. akhirnya saya remove je 
orang tu dari frenlist ahha padamoke.. ark ark ark..
bila bukak profile diorang kaki game ni bukan
ada ape pun.. game semata2... ahh semak lah..
 dulu yala kaki game.. tapi ajak jela orang yang
 main game gak.. jangan ajak orang tak main..

maka saya nak share cara nak block dari diinvite game 
atau apps yang merepek2 hingga mengganggu kehidupan
rumahtangga atau kehidupan seharian anda... cekidaut2..

STEP 1 : Cari kat account setting anda

 STEP 2 : Cari bahagian APPS

STEP 3 : Tengok kat PLATFORM

STEP 4 : Klik je OFF abih cerita haha
ok selesai... dan tunggu ada lagi tak
 kengkawan ajak main game?
saya udahhh anda bile lagi?? 
aman hidup guwe kikiki

sumber gambar tutorial ni saya amik dari FB..
ada kengkawan share.. saya pun nak share..
anda pun boleh share jugak jangan segan2..
so anda jangan hangen2 lagi ya.. amik tutorial ni
dan buat.. moga2 kehidupan anda lebih aman sentosa
tanpa ajakkan game yang merimehkan diri anda..

Selamat Mencoba..!!

1 comment:

eMMe said...

Bert, mmg nak sgt block game request dari kenkawan, tak nak la marah dowang sampai up status kat FB..kang ade yg sentap plak, mmg geram kalo dpt notification games dari kenkawan, rimas tol... uhuhuhu..nnt akak try la... harap2 pasni takde dah masuk notification kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...