Bukan Blog Kamu: RAWATAN BUANG BULU HALUS DI MUKA

Wednesday, April 29

RAWATAN BUANG BULU HALUS DI MUKA




Anda ada wajah yang berbulu? kalau lelaki mungkin la
tak berapa kisah sangat... tapi kalau perempuan memang
akan sedikit kisah jika muka mereka nampak berbulu...
memang berbulu la tengok2 bulu2 di muka ni... hehe...


biasanya yang berkulit cerah memang nampak 
kalau muka mereka mempunyai bulu2 halus...
soalan ni pun saya pernah dapat.. tanya cemana
nak buang halus kat muka.. nak guna rawatan apa...

ya semestinya gunakan rawatan laser la..
di mana? Klinik Dr Norman Batu Berendam..
tak perlu cukur2 macam dalam gambar tu kan...
makin dicukur nanti makin tebal dan berbulu lebat nanti..
ape pulak rupa perempuan tapi berbulu lebat.. tak ke pelik?

jadi sesapa ada masalah muka berbulu dan minat nak buang
boleh cari dan tanya saya okeh.. nanti boleh sembang panjang..
pasal kos rawatan ke.. nak buat temujanji ke.. ape2 je nak tanya
boleh whatsapp 0168880684 Atiah (jangan call ya)


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...