Bukan Blog Kamu: RAWATAN BUANG KELOID ATAU PARUT TERMURAH DI PASARAN HANYA DI SINI..

Monday, April 13

RAWATAN BUANG KELOID ATAU PARUT TERMURAH DI PASARAN HANYA DI SINI..




Setiap hari, setiap jam, setiap pagi petang siang malam
mesti saya dapat sms atau wasap berkenaan dengan rawatan..
yang kelakar ada yang panggil saya doktor pulak hehe...
tapi saya bagitau siap2.. oh ya maaf saya bukan doktor..
saya hanya seorang marketer semata-mata.. yang 
doktor tu abang saya aje.. saya bukan doktor ya hehe

Kebanyakkan soalan yang ditanya berkenaan rawatan
laser untuk tattoo, parut jerawat, jeragat, kutil, tahi lalat
dan banyak lagi... salah satu soalan yang pernah ditanya
nak buat rawatan buang keloid.. mula2 pelik jugak
sebab tak pernah dengar.. hihi.. tapi bila disoal siasat
saya dah tau apa tu keloid.. dan nak share kat sini
mana la tau kot2 ada sesapa masalah yang sama....

pinjam gambar dari google..
yang ni keloid paling cantik saya ambik..
yang lain agak ngeri dan geli hihihihi



Apa Itu Keloid?
Keloid ni macam parut luka jugak.. ia adalah benjolan
isi lebih yang terbentuk daripada parut luka... biasanya
warna keloid ni gelap sikit dari kulit asal dan berkilat..
kadang2 ada rasa gatal dan pedih terutamanya waktu
berpeluh di bahagian berlipat contohnya di kawasan perut
akibat luka bersalin..  Tak semestinya dari luka bersalin... 
ada yang dapat keloid ni puncanya dari kemalangan,
 tattoo, bertindik, ataupun daripada jangkitan..

Rawatan Buang Keloid
Ada 2 cara untuk merawat keloid satunya kaedah injection
dan satu lagi semestinya daripada rawatan laser... kalau
injection ni murah sikit la kosnya dari rawatan laser..

Jadi, jika anda ada masalah nak buang keloid atau parut ni
anda boleh carik saya untuk bincang mengenai rawatan
dan bajetnya.. yang penting termurah di pasaran hehe..
tak caya? tanya saya jugak.. testimoni dari pesakit/pelanggan
rawatan laser semua kata rawatan di Klinik Dr Norman
memang murah.. nak tau murah ke tak whatsapp saya
for more info 0168880684 Atiah... jangan call ya

oh ya.. rawatan laser ni hanya dibuat di Klinik Dr Norman
Batu Berendam Melaka sahaja... cawangan lain di Sg Udang
atau Negeri Sembilan takde rawatan laser ni ya....





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

2 2 ORANG KATA:

Allene typicalmommy said...

owh.. boleh buang yek.. ingat kekal selamanya

Kesuma Angsana said...

Salam, dtg menjengah bila ada sedikit kelapangan. Walau jrg bertamu, ingatan itu tetap ada dikalbu. menarik ni , tq share yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...