Bukan Blog Kamu: Happy Anniversary Bert Amey 2015

Thursday, April 30

Happy Anniversary Bert Amey 2015



sama je ucapan tetiap tahun? takde yang berubah pun?
dah tu nak cakap apa ye? selamat ulangtahun perkahwinan kah?
kemain panjang... skemarudin betoi.. penat taip lah!! herherher



harini 30 April tarikh dinikahkan.. tahunnya bukan tahun gajah
tapi tahun 2011 dolu2 la... cari la sendiri dah berapa tahun..

soalan cepugangsa... mana kenal amey.. sorang utara
sorang selatan.. acapkali dapat soalan ni jawapannya
masih sama.. sebab ia menjadi sejarah manisss...

"dulu la sama2 belajar kat uitm tahun 2002.. jumpa
kat situ la.. lain kos tapi sama fakulti.. potensi bertembung
banyak kali tu kuat.. sama bangunan lain kelas...
pernah sekelas sekejap... tapi tak perasan plak mamat neh..
bila dah tak sekelas, terjumpa pulak di kaki lima kelas..
dingoratnye teman.. teman gatai teman layan la hahaha..
asyik bertembung di mana2.. akhirnya berkawan..
potpetpotpetpotpet blablablabla... panjang ceritanya
akhirnya terkuatnya jodoh tahun 2011 maka kawinlah.."

anak sulung  dah 2 tahun lebih... sikit lagi anak nombor
dua akan muncul.. insyallah bulan 6 ni nanti...

okeh.. buat kakanda.. ailapyu sampai bila2..
makaseh atas semua2nya.. dah tetua ni nak
bagi ucapan momentik2 dalam blog pulak tu
rasa cam tak senegheh je... sambung kat umah
jela yeh hihihi... ok tata... mari berenibeseri-seri...




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

1 2 ORANG KATA:

Mila Hilas said...

hepi enibeseri utk awk n suami :-) anak kite sebaya..dan no.2 pon sebaya cume bulan je lain..sy bulan 9 keluar hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...