Bukan Blog Kamu: Hepi Ulangtahun deyyyy.. Bert Amey - 2017

Monday, May 1

Hepi Ulangtahun deyyyy.. Bert Amey - 2017


30 April 2017..

Eh tu tarikh semalam.. Tak sempat nak hapdet pape... Sedikit bizi kesan sinun.. Cuma kami meraikan hari ulangtahun keenam nampaknya tahun ni... 

Alhamdulillah.. Sapa tau kan.. Perkenalan pada tahun 2002 yang lalu.. Akhirnya disatukan pada  tahun 2011.... Dan kini baru je beranak sepasang anak.. 

Ni kahazanah purba.. Berjaya ditemui di rumah mak di kampung.. Bila tengok balik gambar ni.. Wahhhhh.. Tak sangka masih wujud lagi rupanya.. Hahaha.. Alololo.. Dah tak ingat pun gambar ni.. Ingatkan dah hilang.. Tak silap ni tahun 2007 kot..

Gigih sungguh naik bas pepagi buta dari stesen titiwangsa naik ke genting dan pulang di petang hari dengan seronok sekali bercanda macam orang gila main sana main sini 😂😂... Masa tu duduk sentul memang dekat nak meronda.. 


Selalu kalau enibeseri seri kongsi gambar kawen.. Tahun ni malas lah.. Letak gambar trowback lah.. Sebab gayat jumpa gambar lama ni hehhehe.. Ok tata.. Ngantuk la petang3 ni takde idea nak karang ape.. 

Oh ya.. Buat encik suami lebiu banyak2.. Semoga bahagia kita sampai sorga.. 😘



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

0 2 ORANG KATA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...