Bukan Blog Kamu: Mydin usj tutup pukul berapa

KEDAI BABY ONLINE TERMURAH DAN POPULAR!!!

Friday, August 5

Mydin usj tutup pukul berapa


asyik2 cerita pegi beli barang runcit kat mydin usj...
kan dah sampai sini pencari maklumat itu didatanginye pun adoi..
di hari jumaat yang mulia di bulan puasa yang mubarak ini..

saya selaku pembeli tegar di kedai pacik saya itu adalah dengan ini
ingin memaklumkan pada beliau si pencari kiwed itu bahawasanya
kedai pacik angkat saya itu dibuka setiap hari dari
isnin sampai jumaat 9.00 pagi sampai 11.00malam..

tapi bila hari cuti menjelma seperti sabtu dan ahad serta cuti public
dari 8.30 malam sehingga 11 malam jugak.. tak macam tesco..
ader tesco sampai kul 1 pagi bila hari cuti...

sekian laporan berita baik untuk pencarik kiwed untuk hari ini...
yang lelain tu pandai2 la nak hidop hehehehhee....


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

7 2 ORANG KATA:

SoLy SoLicious said...

hahaha..boleh pulak nak tahu mydin ttup kul bape smpai serach bagai..haha...

p/s : awek ym 2 pe cer??haha

BERT said...

ntah lawak kan??

awek ym tu lagi lawak.. tah bile masa buat entry awek ym haha

mizzkechique said...

wahh..dh mcm info centre lak..

BERT said...

macam2 manusia nak tau ek

Ku Azhar said...

hehehe style cukup :D

BERT said...

kotnye pon

Luqman Lockeng said...

mydin ttup x raya puasa or haji ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...