Bukan Blog Kamu: Layout cantik yang ditempah - SIAP!

Thursday, August 4

Layout cantik yang ditempah - SIAP!


klik untuk penggemokkan rupaparas di atas


Alhamdulillah.. tempahan layout mengikut selera sendiri sudah siap..
laswik saya kepoh heboh hemoh-hemoh nak tukar layoutkan?
akhirnya sudah siap.. dan ini lah hasilnye...
dengan rase selera sendiri saya kata wow.. saya puas hati banget..


murah dan cantik kan?? 20 hengget je sebagai bayaran topap..
so pade sesape yang nak layout ikot selera tekak memasing
boleh terjah belog cik farah kita yang kiyut miyut itu wuhuwuhu..
gerenti anda puas hati tanpa kompromi lagi dah!!!


bukan takat dapat layout je.. dapat header lagi plus ngan banner..
ok kan??? so jangan buang masa lagi.. sile la memberi
kunjungan mesra di belog cik farah ini.. bukan takat nak tempah2 je..
belog tu jugak banyak gak tutorial yang di kongsi mongsikan...


sekian laporan layout baru lagi untuk kali lapan belas ratus


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

18 2 ORANG KATA:

Lulu Caldina said...

lawa, lawa macam tuan punya blog.. :)

roq said...

hahaha.....suke komen lulu....

singgah2 la sini ye :)

[sutera kasih] said...

nice new layout :)

BERT said...

g tempah pada beliau ye hehee

Karukord Jagau's said...

cun2

azam said...

cantik....jeles nih

♥Cik Nurfarah♥ said...

thank you, promote belog kita


happy blogging :)

Finaz Jaafar said...

cantik la layout ni..kemas jeh=)

Jasmin Ibrahim said...

comel2 blog dia....hmm dtg dr blog cik farah

Pn. Sheila said...

waaa... cantikla bert....

saperakue said...

comel~~

BERT said...

makaceh.. sila tempah pada beliau ye..

SoLy SoLicious said...

1 perkataan cukup la kan..

AWESOME!!!

Fad said...

sweet cam gegula..hehe..pinky cam tuannya..slmt pg!hehe

BERT said...

makacey.. bukan pinky la PEACHY kot hehe

Norhisham Nordin said...

terbaik gak ni...

athirah said...

cantik dan sesuai layout dengan header . nice combination colour kak ;)


http://athirahshariffudin.blogspot.com/2011/08/merungut-itu-tabiat.html

BERT said...

makaceh... jika berminat boleh tempah jugak yerh hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...