Bukan Blog Kamu: fantastic friday # BUMI INI MEMANG BULAT!!!

Friday, August 12

fantastic friday # BUMI INI MEMANG BULAT!!!


tengok orang buat..sebok nak buat jugak.. hehe..

memang la bumi ini bulat.. tak sangka dari bumi kita ni pun
boleh nampak yang bumi ini memang bulat...
kenapa saya kata bumi ini nampak bulat??
memang bulat bila nampak bulat..




dari puncak Burj di Dubai...bangunan tertinggi di dunia..
memang tinggi... 801 metre dari bumi..
nampak bangunan2 lain jadi kecik je...



yang ni paling tak tahan... kalo nak lebih jelas..
klik gambar tu.. kompom beliau jadik besar sket dari ini gambar..


yang terfikir di hati.. tak seram ke pekeja2 yang sedang bekerja
kat atas puncak tu?? sehingga jelas kelihatan bentuk muka bumi..
tingginyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!


fantasticnye manusia2 itu... kalo jatuh cemana ye??




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

11 2 ORANG KATA:

azam said...

jatuh.....gedebuk le ke bawah...

kalau jatuh ke atas camne?

BERT said...

ahha... kalo jatuh mmg le ke bawah.. pandai2

mizzkechique said...

makaih.. kalau MK yg kt atas tu, mau melekat je peluk tiang.. xpun pengsan 36214126jam.. haha

Edy Ramanov said...

memang ada hikmat bumi ni diciptakan bulat. kalau empat segi atau bersegi-segi, jatuhlah kapal kat laut tu nanti. hehehe.

SoLy SoLicious said...

gerun nengoknye..tinggi sgt... kalo duk tmpt tggi pyah nak nengok bwh..gayat..hahahaa..


P/s : senang2 jemput la join GA sy :)

BERT said...

@Edy Ramanov

ha btul tu

BERT said...

@SoLy SoLicious

aah mmg gayat.. gerun tengoknye..

dwaty said...

pic no 2 tu betul ker... ker edit... coz nampak sangat bulat bumi ini...

BERT said...

tak... ni mmg betul2.. bukan edit hehe

CikMiMiey said...

mak aihhhh , mimi gayat same tempat tinggi2 nih .. hihi

BERT said...

@CikMiMiey

ha samela kite.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...