Bukan Blog Kamu: Tanak berak nanti lapar

Monday, August 1

Tanak berak nanti lapar

tergelak baca status macam tu kat FB dari ntah sape ntah..
agaknye mesti dah kenyang bersaho.. pastu bangun2 pagi macam ni
dah raser nak membuang balik agaknye kan..
dah tak tahan macam tu plak status nye keluar...apeelaaaa...
yang pasti orang itu adalah lelaki ye.. bukan pompan...
cubaan beliau buat lawwak di pagi hari yang hening lagi lesu ini..


ape macam puasa pertama arini???
sungguh bersemangat kah atau sungguh lemah semangat kah??
29 hari lagi nak rayyaaa.. yeayy...
baju raya pon tak beli lagik nih.. macam biasa tiap2 tahun
beli dah siap je... nak bertempah2 bagai cukup malasss...
tasuke tasuke tasuke!!


masih menanti layout baru yang ditempah..
sungguh gayat serta esaitet sekali.. yeahh...


pstt : tergezut baca berita khairul fahmi putus tunang kat metro..
alahai... tade jodoh nampaknye... semoga keputusannye adalah terbaik..
sape lah kita untuk mengutuk atau menghukum diorang...
kita tak tau ape masalah orang.. baik selesaikan masalah sendiri
dari asyik mengata itu dan ini takut termakan diri nanti.. tak gitu?










Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

10 2 ORANG KATA:

mizzkechique said...

sembelit karang..haha

BERT said...

tak pon buasey haha

oshin-jamel said...

hahahha!!!!tahan² sekali terproott...kan dah musyukkk..heheheh!!!

BERT said...

najis yang ditahan memang lebih busuk dari bangkai cicak haha

SoLy SoLicious said...

amboi...dah menghitung hari nak raya tuh... heeeee
puasa hari ni mcm bse xrasa pape...sebab dah praktis seblum puasa..insyaAllah larat hingga waktu berbuka...heee

BERT said...

hehe aminnn...

azam said...

hahaha.....xleh camtu...buang nanti malam isi lain

WuMing said...

Baru bertunang dah putus dah... Tapi ok gak.. Dah kahwin lagi teruk..

Follow sini..

lia AKA milo said...

kalau nak tekucil pulak macam mana??..tak payah buang nanti haus aci tak macam tu???

BERT said...

hehehehehehhe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...