Bukan Blog Kamu: Coretan hari jumaat...(18 tahun keatas)

Friday, July 29

Coretan hari jumaat...(18 tahun keatas)








salam petang jumaat yang berbahagia...
selaku diri ini yang berbahagia di hari jumaat seperti biasa...
mesti ramai yang balik kampung sebab nak sambut ramadhan kan..
saya tidaklah balik malah ingin berpoye2 dengan suami disini aje..
port biasa di putrajaya rumah tumpangan kuwates hak milik kerajaan...


harap minggu ni dapat melayan wayang kita di pusat wayang..
jangan gelak... kita baru nak tengok cite tanspome..
asyik pegi manjang abih je tiketnye.. tensen acik!!!!
dan semestinye datang lagi untuk menSUMBANGkan suara
yang sedia sumbang sumbing di alamanda jelakot.. dekat sket....
2 aktiviti wajib tatkala berpoye2 dengan hincik asven...


harini dengan sayu hatinye saya dah pun hantar surat benti keje..
maka bermula la hari esok sehinggalah 30 september nanti
saya bekerja dan meronda-ronda di subang jaya ini...
perlulah saya merancang sesuatu yang baik untuk
dilaksanakan selepas saya benti keje nanti..
nak keje? mungkin tidak lagi... bidang bisnes yang dinanti
dan diminati haruslah diceburi tanpa prejudis lagi....


oh yee.. nape tajuk saya ader 18 tahun ke atas..
sebab saya tahu ape yang saya meacau disini hanya untuk
bacaaan orang dewasa sahaja.. tade kene ngene dengan
bacaan untuk budak2 sekolah ataupun masih bayi...
tiada maksud yang terselindung mahupun tersirat..
hanya gurauan sendawa semata-mata tanpa ragu2 lagi...


oh ye.. kalo ade sesape yang penah singgah sini..
belog saya masih dalam pembinaan untuk bertanspomer
dan berubah hangin orang kate.. kalo asyik bende yang same
cepat jemu kate orang kerana saya ni jenis manusia yang cepat jemu..


ok panjang sudah..selamat berhujung minggu..
selamat menyambut puasa al mubarak...
psssstt minggu ni ader pc fair di klcc.. lame dah tak pegi...
jum mari cuci2 mate beli2 gejet baru ke..


terbaca status dari orang yang saya kenal kat pesbuk tadi..
nak kongsi kat sini bolehh.. hayatilah sesame...


"Kita cukup gembira bila majikan tawarkan
kenaikan gaji@bonus 3 bulan.
Tapi bila Allah tawarkan kita ganjaran
berganda-ganda pada bulan Ramadhan,
kita buat mcm tak kisah je kannnnnn???."


salam jumaat yang berbahagia...






Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

2 2 ORANG KATA:

BeloG MTT said...

Tak sabar nak tengok wajah baru ! :)

SoLy SoLicious said...

selamat menyambut ramadha al-mubarak ^_____^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...