Bukan Blog Kamu: KL Gangster kaut 11 juta??

Thursday, July 7

KL Gangster kaut 11 juta??


dah dekat sebulan cerita ni..
awalnye tade la minat pun nak tengok..
sebab memang kurrengg nak tengok cerita sosial2 ganas ni..


oleh sebab semalam agak buhsan dan kepingin sangat nak tengok citer
tanspome tapi malangnye tiket yang ader pun tinggal pukul satu pagi je..
tu pun dah tinggal seat depan je.. giler bapak laaa citer tu manjang fulbuk je!!
sabtu ahad ni toksah cakap la dah penoh n abih sungguh dah..
tempat lain tade plak nak usha..


hmm maka dah tadapat tengok tanspome kitorang beli jerla tiket
KL Gansgter ni.. baca kat paper metro dah 11 juta sudah kaut wooo...
bestt sangat ker cerita ni??? maka dalam 10 malam tadi
bertempat di alamanda bersama suami dan adik kandung suami
melayan cerita berunsur ganas gilak ni..


ader sedikit pening bila tengok cerita ni..
jalan cerita dia memang besss la..
cume saya pening tang bila gaduh2 tu.. adehh serabut sket..
kameraman pun bergaduh nak amik gambar mereka tengah gaduh..
mungkin saya sorang je pening kot sebab duduk tepi..
saya tengok orang lain rilek jer hehe..


watak yang saya suke semestinya zizan hohoh..
sebab dia bajet ganazzz tapi penakot hahaha.. memang lawak la dia tuh..
suke tengok aaron aziz lam cerita ni..
emsem.. ganazz.. berwibawa.. macho.. haaa ape lagi ye..
lain dari watak seth tan yang dia bawak dalam nora elena...


tapi cerita ni tak puas la tengok.. 1jam setengah je jalan ceritanya..
macam cerita khurafat jugakla...mungkin ader KL Gangster 2 kot..
hmm tengok jerla nanti.. sebab cerita ni ader yang tergantung....
ker aku sorang yang tak paham cerita ni hee heee heee...


saya nak kasik 4/5 la bleh??
sume elemen ader.. sedih.. ganaz.. lawak.. seram jer tade kot..
terbaek la dari shamsul yusuf... taniiiiaaahh...
hmm biler nak tengok tanspome ni.. asyik abih je...


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

4 2 ORANG KATA:

niena shopping2u said...

xtgk pn lgi cite tu :/

TWEETY BERT said...

certengok.. ader lagi rasenye..

CikMiMiey said...

sy pon lom tgok ..
baru duk usha2 semalam nak mendonlod ..huhu
*adehh , ketinggalan ! ^^

TWEETY BERT said...

haaa donlod jer.. kejap jer ceritanye.. tapi leh kaut 11 juta.. dasatt tuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...