Bukan Blog Kamu: Sambutan Ulangtahun Get Gorgeous - Babak Empat

Thursday, July 21

Sambutan Ulangtahun Get Gorgeous - Babak Empat

selesai acara pesenso (fashion show)
tibelah saat yang ditunggu oleh finalist dimana pengunguman
akan diumumkan dengan hebatnye oleh dyan dan rina salleh

pare pemenang2 di suruh berbaris ala2 askar wataniyah tapi
tak macam plak kan?? ehh salah laa.. bebaris disamping menunggu
keputusan yang diumumkan oleh pengacara yang gojes2 itu...


dipendekkan cerita yang panjang2 itu.. saya ditabalkan pemenang
saguhati seperti yang sudah dijangka dari sejak diumumkan topten GG...
dengan sengihan yang memanjang tak sampai ke telinga pun sebab
mulut saya kecik je cane nak senyum sampai telinga?? ahh melalut2 plak


dari empat pertujuh pemenang saguhati..
kami sukeeeeee sangatt yeahhh..dapat jugak adiah kan??
kalo tak silap saya dengar hamper ni bernilai 200 yeke
pihak penganjur?? saya dah hilang ingatan la...
tapi hadiah2 ni memang bessss sangatttttttttttt!!!



taniah buat basma pemenang LIKE tertinggi 8++ lebihhh woo..
camane tah marketing dia.. fuhh hebat2..!!
kalo saya punya pesbuk tak kene blok pun takkan dapat
banyak punye LIKE macam tuhh!! huhuu..hebat!!
saya dahla kene blok.. nak promo suruh like malu hahaha..
boleh plak memalu hehehee...sikit2 dahla ye haha..



yaaa ini dia pemenang tempat ketiga.. cik emy kita seorang lecturer gitu..
bak kata beliau apabila ditemuramah.. meskipun berbadan comel
takkan tak boleh bergaya.. janji mesti yakin pada diri sendiri..
pertandingan ni dah membuktikan yang walopon bersaiz comel
pun belah menang woooo!! syabassss cik emyy!! lapyusumacbebeh~



aiseh tak nampak plak pemenang kedua ni.. beliau ialah cik syaza..
kiyut miyut beliau ni... taniah buat cik shaza anda memang gojess abeh..
wasalutyubebeh~


yaaaaaaaa inilah dia si gojes yang dicari untuk tahun 2011..
miss ezora...crown besar gitu atas kepala..
taniyah buat kamu ezora.. anda memang layak dan semestinye gojesss!
bergambar bersama 2 adik beradik yang gojes juge
merangkap tokey butik get gorgeous dot kom dot mai...




taniah buat semua pemenang...
ader lagi tahun depan untuk sesape yang berminat boleh cube masuk
mana tau anda plak si gojes yang dicari untuk tahun 2012???
saya ni penyegan sket orangnye haha.. cari saya dimana tersembunyi..


terima kasih pihak penaja dan penganjur dengan majlis gilang gemilang ini..
serta hadiah2 yang semestinya besssssssssss dan lumayan gitu!!
kalo tak silap program ni masuk majalah dara yehh??
keluaran bile yer?? memang tiap2 bulan beli majalah dara..
harus tengok la kan fesyen terkini...tu yang suke beli tu hihi..


ni ader sambungan lagi takkk?? dah abih dah ni..
kalo rajin nanti apdet citer pasal sesi bergambar bersama-sama
dengan riang riya dengan beriya-iye...tata...sekiannn harap maklong..

alaa tertinggal babak ker?? meh sini meh..





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

6 2 ORANG KATA:

SoLy SoLicious said...

xpe..dapat saguhati pun ok pe. ^______^..mmg nmpak gorgeous la semua..

BERT said...

ehhehe mekaseh cik soly

~iz~ said...

dah masuk peringkat akhir pn dikira hebat..saguhati pn ok kn..:)

BERT said...

kebetulan jer kot hehehehehe

azam said...

tahniah sekali lagi ye.....
tahun depan gorjes mama pulak...hehehe

BERT said...

ehhehe mekasehh wahh insyallah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...