Bukan Blog Kamu: Salah anggap ke salah paham?

Wednesday, July 27

Salah anggap ke salah paham?


teringat cerita ni nak cerita di pagi rabu yang ceria
lagi gemilang indah terpesona dimana 2 kisah yang
mungkin mana bijak sekali bacaa dah paham.. yang mane
pening harus bacer 2 kali baru akan kata ooooo....


Kisah 1

"Mak saya tak pernah bagi perhatian langsung kat saye.

cemana ngan emak awak ?" rungut mail lambung.

"Entah, saye pun tak pernah dengar emak saye

sebot nama awak depan saya!!"

bagitahu si rozie tiger dengan slumber..


Kisah 2

Seorang ibu dengan marahnya bertanyakan anak lelakinya

yang hensem mengapa dia balik lambat, pukul 4 pagi ketika itu...


"Eh,baru balik..?" tanya si ibu sinis."Ya, mak.." jawab si anak sopan.

Si ibu yang tengah mendidih, kemudian meninggikan suara.


"Haa,dah pukul 4 pagi dah. Mengapa balik..?!!!"Tengking si ibu.


"Nak sarapan!" balas si anak pendek.


tissss tisssss tissss




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

8 2 ORANG KATA:

mizzkechique said...

muehehe.. tak pasal2 mael lambung n rozi tiger masuk campur..

BERT said...

kehkehkeh

Diana @ bilakukatacinta said...

salah paham ke kuang hajor..scene yg kedua tu sis

BERT said...

boleh tahan biadap la tuh ahha

azam said...

sarapan dgn lesung batu blh la kot...hehehehe

BERT said...

penyapu pon boleh hehe

fiefa mohd ali said...

comei..hehehe

BERT said...

ehhee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...