Bukan Blog Kamu: lelaki jadi wanita, cantik jugak mereka ni.. siri 1

Thursday, July 21

lelaki jadi wanita, cantik jugak mereka ni.. siri 1



pelbagai bangsa.. pelbagai agama sekalipun
mesti ade golongan macam ni kan....


nak cakap lebih2 tak berani... takutlah..
comel2 la diorang ni... dari lelaki jadi perempuan plak dah...

.
.
.
.
.
.



.
.
.
.
.
.
.
.

"aww.. bila la my bf nak sampai ni..
lame i tunggu tau nyahh... bedak dah letak..
gincu pun dah merah.. selendang dah sarung..
cepatla sayanggg.."




" ok tak i pose macam ni?? ader gaya next top model tak??
alaaa i tau uolzzz jeless kan i dapat buat badan lentik2 ni..
u adoo?? tak adooo kan nak buat ceni.. i je boleehh maaa"




"cantik tak i berkale biruuuu?? i nampak biruuu kannn??
ni selendang baru i beli semalam tau kat uptown..
bau kedai lagi yuuuu"



"hai cermin.. saper yang paling cantik dalam dunia niii?
ohh i kan.. mestila dengan rambut kerinting baru i buat
kat salonpas semalamm.. ai loikeee bebeh...kompom tiap2
bulan i nak tukar rambut.. barula aptudet wohaaa"



"hey yuu nape amik gambar i tengah bace
surat undangan ke majlis tari menari di istana ni...
i tengah pikey saper jejaka kacak disana yang nak menari
dengan i nanti.. hmm baju aper yer nak pkai.."



sekian entry bosan di kala malam bulan mengambang...








Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

6 2 ORANG KATA:

..cik gugu.. said...

aiyooo.. geli guwa..

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

first second and last tu mmg sjibik cm pompuan.. haha

~iz~ said...

iyakk geli arr tengok..

BERT said...

ahha mmg geli2 yan

BeloG MTT said...

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... =.='

BERT said...

haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...