Wednesday, July 20

Stylish Blogger Award from Miss Niena


disebabkan segmen INI saya dapat award??
ini betul2 boleh mendatangkan perasaan gembira yang amat sangat nih!!


buat blogger tegar miss niena..(dah macam name retisss yuu)
BILIYEN... TRILIYEN.. PEBILIYEN.. TERIMA KASIH RIBU RIBAN LEMON
atas anugerah stylish blogger gitu... wahh saya suke kak saya suke..
lalu banyak juga refferal link dari blog miss niena datang sini.. ai loikee!!


dan disebabkan semalam kerajinan melampau mengapdet 11 entry sehari
serta 2 kali menjoinkan dalam segmen cikbeben kita.. PV (pageview)
dalam statistik blogspot ini mengkasiktau telah tercecah 1,3++ sehari..
dimana saya blogger picisan di tepian usang ini untuk pertama kalinya
mencecah 13++ sehari... dimana sebelum ni biasanya 600-700 je sehari..
itupun kalo saya hapdet 5 atau 6 entry je..


11 entry hahaha gilak2.. tapi saya buat autopublish je..
malam2 saya karang itu ini.. pastu datang opess hapdet 1 hari punya entry..
tamak haloba sungguh!! harini tak tau la boleh menten atau tidak..
haaaa buat sesape yang tak minat join segmen cik beben..
joinla.. sikit sebanyak boleh membantu traffic wooo...
saper yang untonk?? anda serta anda juggak kan..


ehhh lari tajuk.. cerita pasal award tapi merapu meraban lagi...
ok miss niena... mekaseh.. moga berjaya jadi blogger yang hebat
lalu dikagumi oleh blogger2 lain macam saya kagum dengan beliau..
lalalalalaa.. happy blogging ya miss niena... lapyusumacbebeh!!

6 comments:

Niena Muhammad said...

hehehe maceh... sob2...
rajin2 update entri best.. :D

ni yg rasa cam nk masukkan lam bloglist ni hehe

BERT said...

hehe sile2 jangan memalu.. sy dah lamer letak lam bloglist.. senang nak sekodeng yaaa..

Wena Tupperware's said...

nama dia ada di mana2 saja skang ni
proud of her

BERT said...

ya.. memang patut beliau berbangga.. rajin usaha kejayaan la hasilnya kan miss nina.. ehehhe

~iz~ said...

join segmen cik luna pn dh kepenatan menerjah..inikan nak join en.ben..

alahai moga ada kudrat..:)

BERT said...

join cik beben la kak.. bess

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...