Thursday, July 28

Terkunci dalam sengsara



lagu lame lagi.. kalo kaki lagu rock lame mesti kenal dengan
kumpulan JITU ni.. kalo bukan kaki lagu lame mesti rase
tak lalu je kan.. haaa JITU?? tak penah dengar pon!!!

tak kisah la penah dengar atau tidakkk..
lagu ni pon dijumpai oleh cik asven saya di yutiyup..
lalu didonlodnye lalu disuruh saya dengar..
howaaa.. kami memang suke kongsi3 lagu lame ni..
tak suke la kongsi2 gelap plak kan.. bahaya tuh!!!

memang penah dengar lagu ni tapi baru la tau sape nyanyi..
nak dengar bess ke tak bess cedengar...
amaran kepada bukan penggemar lagu rock kapak..
toksah la dengar.. kang muntah lintah plak...
tak lalu plak saya nak tadahkan dengan besen baldi merah...



nah amik lirik ni kot nak karayoke ke kann...


Masih aku yang terkunci
tida ku daya melepasi
kegelapan di daerahmu
dulu terlena...bercanda kita...
cuma seketika

Datang salam ke lubuk silam
menutupi sengsara ini
menjawablah penderitaan
bertanya janji-janjimu
mudahnya kau mungkiri

Dan aku masih di sini
mengutip pasrah yang pergi
menanti bersama rinduku
tersungkur mengejar bayanganmu

Apa harus ku berdoa
mengiringi kebahagiaanmu
sedang aku terpenjara
di dalam lautan tangisku

Berkelana...
hakikatnya rahsia
ku terpedaya kerana setia
kerana tiada harta

Selama
harta menjadi nilainya
pencinta terhenti rindunya
dan aku di undang sengsara..


4 comments:

Norhisham Nordin said...

aku tau lagu nih...

BERT said...

bess kan

aamalinaazman said...

yay!
suke lagu lame2
tmbh2 rock!
hehehe

BERT said...

memang layannn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...