Wednesday, July 13

saya dapat TOP10 dalam Miss Gorgeous 2011?



Truttt truttt (bukan bunyi mesej saya yang sebenar)


“Tahniah! Setelah membuat penilaian dengan juri2, anda

Telah tersenarai dalam TOP 10MISS GORGEOUS 2011 J

Juara, tempat kedua dan ketiga akan diumumkan pada 17hb ni

Di event Hi Tea nanti.. hadiah saguhati pun ader..

Kepada yang belum sahkan kehadiran harap dapat confirmkan

Pada hari ini juga.. hopefully top10 ini dapat datang..

Thanks sebab sudi menyertai Miss Gorgeous 2011… Jumpe nanti..”


Saya dapat mesej ni tengahari semalam.. (baru nak apdet.. lehembab!)

Ohh saya tak sangka dalam ramai2 tu saya dapat top10…

Ingat lagi saya buat satu entry pasal INI dan INI???

Macamana nak sangka.. 2 minggu saya tak dapat online di pesbuk

Untuk tarik undi supaya mengundi gamba gedik itu haha..

Tula pertama kali nak join bende2 macam tu patu nak raih pengundi..

Ooo ingatkan senang.. tapi susah woo…

Rasenye tula pertama dan tu yang terakhir.. malas dah nak join kot hehe..

(kata hati bila dah merajuk)


Ader jugak kawan2 yang kita kenal pon tak support wo..

Tape tak kecik hati pun.. mungkinn dia nilai kita tak bagus..

So mereka tak undi la kan.. tak gitu??

Kalo rase diorang suke.. diorang undi. Kalo tak suke.. takkan nak pakse?

Hati dah merajuk sebenarnye bila pesbuk dah kene blok kat opis..

Yerla bila dah tak dapat on9 cane saya nak mintak simpati undi haha…

Kadang2 jer saya online dalam empon bimbit..

Tapi mahal la bil.. melambung2 naik.. terus tamo dah tengok..

Tak puasss!! Kecik!! Kene sambar Samsung galaxy tab satu agaknye hehee…


Saya pun buat dono jela dengan undi2 tu..yakin sangat mesti kalah punye!

Sampai rase tanak pegi pon Sambutan Ulangtahun Butik Getgorgeous tu..

Tapi bila dapat mesej tu semalam.. terus berubah fikiran..

Raser nak pegi.. leh jumpeee retisss hoho.. tak silap heliza helmi pun ader..

Heliza ni memang gang ngan tokey butik ni.. selalu tengok gamba diorang lepak..

Sekali jugak dengan rina salleh.. waaaa..ramai model2 jelita pun pegi..

Esaitet nak pegi jumpe diorang lagi hihihihh…


Pening sudah.. kene plak carik baju yang stylo2 abih ni..

Akak tokey butik tu cakap.. nanti kene berbaris kat atas stage..

Mamposss guweee!!! Aku ni dala pemalu gilakkk hahaha…

Mesti sakit perot lalu nak membuang segala isi2 perot di ketika itu..

Adehhh nyesal plak masuk haha… kan dah menang haha.. poyo sudah..

Sori2.. saya tak rase saya menang top3..sebab undian saya agak rendah..

Berapa undian saya pun tak tau..Yerla dah tak dapat tarik undi..

wowowow.. sedih2.. Tapela andaikata dapat saguhati pon ok la kan???



Apekebende saya join ni.. certengok SINI kalo nak tau le..
terima kasih banyak2 pada siapa yang mengundi.. mekaseyyyyyy!!


12 comments:

Unknown said...

superb......tahniah ye....

semoga cepat² dapat baby.....nanti boleh jadi gourges mom pulak

BERT said...

hehe mekaseh.. isnyallah ader rezeki nanti dapat la kan hehe

Student uniSZA said...

wahh , congrate beauty sis !
insyaAllah mudah mudahan ade rezeki tuk akak ...^__^

BERT said...

INSYALLAH.. MEKASEH YER HEHE

MizzTina said...

tahniah2..

BERT said...

MEKACEH CIKKECIK

Anonymous said...

Awww miss gojes!! Tahniah n good luck tau :D

BERT said...

oraitt hihi tq yer..

~iz~ said...

wah3..tahniah..
semoga boleh up lagi mana tahu boleh duduk 3 teratas pula..good luck..:)

BERT said...

ishh macam mustahil jer iz ehhe.. tq sis~

dyrose said...

Tahniah..moga2 dpt menang juara..untung2 leh jd GetGorgeous punyer model..:)

BERT said...

mekaseh.. tapi saya orang yg belakang2 je hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...