Bukan Blog Kamu: Ader lubang di celah itu... wow!!!

Friday, July 1

Ader lubang di celah itu... wow!!!



sungguh indah pemandangan ini...subhanallah~
kagum dan raser takjub..
dan tapernah tengok secara live..
walopon dalam gamabar je pon tapi.. sangat2 takjub!


jom kter tengok cahaya yang memancar menerusi
lubang2 di celah awan nano nano nano nao nano yang tebal...








kalo dalam filem cahaya macam ni konon2nye dari
kapal angkasa lepas seperti alien sedang menarik mangsa
untuk diculik lari ke angkasa lepas... tak gitew??


cantik kan??




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

4 2 ORANG KATA:

Siti Suriani said...

Subhanallah. Cantik gile. Kalo la dapat tgk live. syukur gile. Nak2 kalo ade nikon ke. letak take snap wat knangan kan.. :)

http://misssabrinaa.blogspot.com/2011/07/facebook-baik-ke-tak-baik.html

izyantyPersonalTaste said...

cantiknya...selalu tgok matahari terbenam je kat laut

TWEETY BERT said...

NI MESTI WAKTU TENGAHARI KAN.. MATAHARI TERPACAK DI TENGAH2

~iz~ said...

cantikk...keindahan ciptaan tuhan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...