Bukan Blog Kamu: Lain dari biasa - UNIKNYE KAMU Bahagian 2

Tuesday, July 19

Lain dari biasa - UNIKNYE KAMU Bahagian 2



sambung bahagian 2 plak.. saya memang suke wat cerita berepisod2 nih.
dah tengok dari bahagian satu kan cemana uniknye bende2 yang
dieksploitasi oleh manusia2 yang kreatif yang hamat...

air kotak berperisa mengikut perisa asalnye...
tapayah dah nak label2.. kalo bentuk kalenye oren..
maka air kotak oren la tu..lebih praktikal kan??
jimat ink printer nak print label kotak hoho..
selain dari comel.. mungkin lebih sedap dari biasa...



saper kaki catur macam saya??
saya memang suke main catur.. pernah jugak masuk
bertanding wakil sekolah bagai.. tapi tak pernah menang juara pun..
takat menang kecik2lan ader la hehehe....

kalo kaki chess mesti suke tengok bende ni..
sematttttttttttt!! comel dan menarikkkk!!!
ai loikeeeeeeeeeeee!!!



wallamakkk semat la sarung lappy nih ...
ala2 buku gitu...konon2 bawak buku usang kehulu kehilir..
tapi dalam ader lappy mahal yaaa...
yela.. mane ader lappy harga sepoh hengget sekilo??



perghh lutsinar plak kayak itu...
senang nak tengok isi bawah..
mana tau ader jerung ke.. obor2 ke.. ikan emas dibawa belayar ke..
ader jual ker kayak macam ni kat mesia.. tapi bahaya la..
nanti banyak aktiviti tidak sehat seperti sekodeng dari aras bawah..
ciizzzz.. lucah sungguh kayak itu...


pektikel sungguh tangga itu..
selain dari menjimatkan ruang..
ia kelihatan tampak kemas... wah macam deco2 dengan eric plak..
yang ni bagus untuk rumah yang bertangga..
untuk rumah tangga yang tidak bertangga beli jela almari..
abeh cite daaaaaaaa.. sambung lagi yaaaaaaa.....





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

2 2 ORANG KATA:

azam said...

hehehe...sedap air kotak tu...mana nak cari ye....buat hiasan kat rumah mesti cantik

BERT said...

tak tau la.. kat obesi kot hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...