Bukan Blog Kamu: rasa nak jerit : ARRGGHHHHH!!!!!!!!!!

Friday, July 29

rasa nak jerit : ARRGGHHHHH!!!!!!!!!!



Banyak kali tengok dah ni.... tiap kali tengok mesti nak jerit...
bape kali tengok mesti nak jerit...jerit kuat2... arghhhhh.....




nape ko macam ni haaa... adoiyainye pun...
takleh tenung lame2.. nanti nak jerit lagi arghhhhhhh!!!!




tak taula korang2 jerit ke tidak.. tanak jerit sudahhhh!!
nak jerit jom la jerittt...!!


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



super duper comel ini budakkkkkk huwaaaaaa....

nak anak comel cam ni leh tak??? hihihi....




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

9 2 ORANG KATA:

azam said...

jerit je....
nak anak ye, usahalah...ada rezeki tu nanti

SoLy SoLicious said...

eehehee...budak tu memang comel yg amat ~

SoLy SoLicious said...

waahh..belog sudah bertukar

nak like sejuta kali boleh?? heeee

BERT said...

sedang menanti layout baru.. so sementara pakai yang ini..

budak ni comel gilakk

mizzkechique said...

ayoooooo..comelnya.. nk geget buley x??

Tentang Kita said...

sentiasa berdoa agar dikurniakan anak2 yg cantik comel, soleh n solehah

aimie amalina said...

hahhaha
nak join jerit gak!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
ngeee
>___<

BERT said...

hehe sungguh comel dan teruje lalu gayat jap.. comel gilakk

alisa aine said...

huh.. comel222.... tapi aku tak dpat kot mcm ni.. cz muka aku + en.suami.. susah nk dpat mcm ni... hehehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...