Bukan Blog Kamu: Benci dengar lagu aisheteruu..!!

Tuesday, July 19

Benci dengar lagu aisheteruu..!!

Saya ni kaki lagu2 lama awal 2000an.. 90 an.. 80an.. 70an..60an..

So lagu2 baru ni kurenggg sket la.. dengar banyak kali pastu mesti bosan..

Kalo dengar lagu2 lame ni banyak kali dengar pun mesti layannn...


Amaran!!

Itu adalah minat saya... juga asven saya...

Ader jugak sesetengah orang yang suke gile lagu2 baru zaman baru sekarang..

Hak individu hak telinga dan hak nafsu masing2 la kan..

Anda suke lagu baru.. saya suke lagu lame.. ikut suke tekak masing2..

Tapi lagu baru takde la tak sedap.. cume tak BERHANTU macam lagu lame..


Contoh paling senang lagu aishetru ni dari kumpulan Indon Zivilia

Mule2 dengar macam ntah ape2 je.. tapi kalo dah asyik berkumandang je

Kira boleh layan lagu ni... sedap la dengar di kala bosan ke kan...

Suatu hari saya terdengar sebuah suara yang berbentuk dialog..

”eee benci gile dengar lagi aishetru... aaaiiii shetru

(cubaan mengejek lagu tu)

Lagu tah ape2.. getik dengornye..tak boleh blaa dengor lagu tu”


Ape lagi gelak senget2 la saya dengar dari hasutan cik asven..

Sebab saya baru nak tanye dia pasal lagu tu dia layan tak...

Alih2 dia yang cakap dulu.. terkentut terbantut saya nak tanye soalan tu..

Bila naik kete sesame.. tetibe dengar lagu tu berkumandang

Terus dia suruh saya tukar siaran lain... tanak dengar langsung!

Tah pendapatan saya la kan.. saya boleh layan je lagu tu..

Lagu peberet tu tak la yerh hehehhehhe....


Amaran!!!

Kami sejiwa dah berpakat memang meminati sangat lagu2 lama...

Tak kira la dalam kereta ke.. tengah karayoke ke.. dalam rumah..

Pakai kompete ke.. mesti nak layan lagu lameeee jugak..

Memang lagu2 tu dah basi.. tapi lagu2 lama masih berhantu..

Tak kira.. tak kira... suke lagu lama jugakk!! Kehkehkehkeh...



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

8 2 ORANG KATA:

Niena Pengembara Ilahi said...

heheheh nina dlu suka je lagu ni tapi skang ni biasa2 jee..

azam said...

:) biasa² saja kan niena....hehehe
saya tak suka sgt...hehehe

YAYA AZURA said...

suka lagu lama..masih ingat lirik..lagu baru lirik susah nak ingat..hikhik...

BERT said...

lagu lame jugak besss .. layan karok pon lagu lame... layan jiwe2 hoho

mizzkechique said...

yesss, peminat lagu lama gak... nak2 lagu slam.. hehehe.. klu karok lagu lama menjadi pilihan..

BERT said...

semestinye.. nak karok lagu baru cam malu jer haha,,lagipun pusat karayoke pun tak banyak letak lagu baru..

nida husna said...

memang dari dulu tak penah suka lagu ni. hehehe

BERT said...

lagu indon..tapi ramai gak yang suke haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...