Friday, July 22

Sambutan Ulangtahun Get Gorgeous - akhir ke?



Dah habis dah cerita pasal majlis tu sebenarnya..
sajer simpan buat kenangan disini..
saya disenep gambar oleh jurukemere upahan terlampau
dijemput khas dari cheras...


bergambar bersama dengan model2 yang sangat cun melecun...
ader yang pernah jumpe sebelum ni.. ader yang pestime jumpe..
diorang ni kalo pernah anda belek2 la...
pernah keluar majalah.. keluar dekat sokkaba pon ader...

ni wanie.. duta sendayu tinggi ke aper??
asal bukak majalah je mesti muka wanie ni ade...hihi..
cantik.. friendly orangnye.. suke tengok muke dia yang kiyuutt gitu..


yaa ini dia tokey butik get gojes dotkomdotmai ni...
sungguh gojes beliau ni..sesuai dengan butiknye...
gudlak kak lia.. moga jadi usahawan wanita yang sangat berjaya ye!



sorang lagi.. advisor kepada butik getgojes dotkomdotmai ni..
kak zie saya panggil dia.. sangat2 peramah dan soft spoken gitu..
suke sangat dengar beliau ni bagi ceramah..lagi2 pasal terapi diri tu..
memang sangat bess... selalu diorang ni buat program..
senang2 nanti boleh join lagi program diorang ni.. memang terbaekk!



yeahh kak shila kita.. salah sorang finalist getgojes aritu..
kakak yang sangat happening dan hepigolaki orangnye..
tapi sebab beliau ni bini orang saya tuukar la.. hepigobini orangnye..
hahaha jangan marah saya kak shila.. ailapyusumac la kakak!!
moga ketemu lagi nanti..



si cantik ayu si gadis melayu rupawan cik rina salleh kita..
pernah jumpe dia sebelum ni jugak masa belajar kelas mekap..
rina datang untuk sesi pemakaian tudung selendang...
ohh saya memang minat sangat dengan rina ni..
selalu tengok beliau dalam pesbuk.. tengok beliau dalam gadis melayu..
memang cantik orangnye...sedap mate mandang gitu.. huhu..
pelik ke kalo saya suke tengok pompan cantik???

pastu berangan sorang2.. ohh kalo la aku cantik macam dia..hiih..
opsss angan2 minah cik bert je hehee...sori rina.. memain je hihi


haaa sorang lagi model fofular ni...
selalu tengok dalam paper n majalah...
cantiknye lahai.. macam orang arab gitu..
tingginye.. gayanye.. memang cantik le..
opss dah bersuami dan punya anak tau..
tapi badan memang menten slimmm jee...

saya jugak yang tembam hohoh...
bila la nak kurus balik macam 2,3 tahun lepas ni..
teringat masa besdey aritu..
kak zaza omar ni wish besdey saya dalam mesej pesbuk..
sebab wall saya memang sorok sejak azali..
tader sape boleh conteng2.. cume boleh tengok je
atau komen2 kat ape2 jer yang saya post...
tergayat seketika..hihi...

haaa sekali lagi dengan wanie..
tadi pakai baju masa pesenso...
yang ni masa sebelum pesensooo...woo..
so somelll lorhh!!!




6 comments:

Unknown said...

mcm kenal je..mesti kakak syuhada ni@ayoei ni..hehehe

BERT said...

ye tepat sekali

SoLy SoLicious said...

ololo~ serba pink la....hahaha...suuwwiitt~

BERT said...

tema pink pepel blek.. tu psal lebih kurg jer sume orang ehe

BeloG MTT said...

Shuwettttt ! :)

BERT said...

tq sis hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...