Bukan Blog Kamu: BEN ASHAARI.. AKU PILIH 3 BLOG INI KERANA

Tuesday, July 19

BEN ASHAARI.. AKU PILIH 3 BLOG INI KERANA




saya nak pilih 3 blog yang saya mesti sekodeng dan menyibuk..





ramai lagi kawan2 sebenarnye..
tapi cikbeben suruh pilih 3 jer.. kene la ikot ajaran sifu yertak hehe...


saya pilih 3 blog ini kerna mereka ini blogger baru..
sumenye baru berdaftar pada tahun ni...tapi macam otai dah ni...
aktifnye kemain lagi.. ader jer isu yang cube mereka
ketengah ketepi kebawah keatas kan dalam blog mereka...
diorang ni kaki blogger.. bleh panggil blogger tegar dah ni...
hari2 mesti hapdet.. hari2 mesti saya nak tengok entry terbaru mereka..
selain daripada cukup aktif mengomen2 di entry saya..
saya pon suke-suki gak komen2 kat blog diorang.. hehe..
harap2 komen2 saya tak menyemakkan entry anda-anda yerh hehe...


ok buat 3 blog yang saya pilih ni...
semoga anda-anda sukses dalam dunia maya yang penuh pancaroba ini..
banyak2 belajar dari otai2 blogger macam cikbeben tu..
semoga anda-anda pon jadi sejibik macam beliau hehehhee.. aminnn
happy blogging uolzzzzzzzzz!!!





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

12 2 ORANG KATA:

Elih Japahar said...

Blog niena pilihan ramai hehe..!

BERT said...

dia memang bagus hehe

SoLy SoLicious said...

waaa...nice..jum bace sy pulak..teehee

http://soliciousstorynory.blogspot.com/2011/07/en-ashaari-aku-pilih-3-blog-ini-kerana.html

Niena Pengembara Ilahi said...

alahai terharunya.. thanks :)!ni nk kasi kiss laju2 ni...adehh

BERT said...

soly.. saya terjah ye.. jangan mare..

sis nina.. anda memang terer!!! hehehe

azam said...

wah terharu cam ni...sorry lambat sikit...g solat ngan lepak² dulu...terharu nih.....hihihihi

Suka² awk pun pilihan saya

BERT said...

tayah terharu2.. sebab memang saya pilih ni paling bess antara yang besss hehe

mizzkechique said...

sob..sob...terharu... mekaseh yer.. =)

Shehan Ismail said...

terjah sni dr segmen bro ben.. ;p

BERT said...

mekaseh shehan...

cik kecik.. alololo terharu plak die hehehe

Niena Pengembara Ilahi said...

hehe x terer pun :) biasa2 saje...
org lain rmaiii lgi yg terer :)

http://www.my-shopping2u.com/2011/07/award-untuk-mereka.html

BERT said...

eleh2 merenda diri plak hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...