Bukan Blog Kamu: Wanita harus makan pisang setiap pagi

Thursday, July 21

Wanita harus makan pisang setiap pagi

Kaum wanita DINASIHATI memakan sebiji pisang sehari di awal pagi untuk
mencegah kanser, Dan ubat yang paling mujarab ialah meminum air masak
sebaik sahaja bangun dari tidur. Kos perubatan yang dapat dijimatkan.


Sebiji pisang (20sen) x 30hari = RM6.00 sebulan.
Kos makan pisang setahun RM6.00 x 12 bulan= RM 72.00 Kos makan pisang
sepanjang hayat umur 60 tahun = RM 72.00 x 60 tahun = RM 4320.00 saja


Kos perubatan Kimoterapi yang dapat dijimatkan sekali rawatan x
8 Cycle =RM 40,000. 00 kos paling murah. Satu cycle je RM 5000.00 .
cancer menyerang semula jika kita tidak menjaga pemakanan dan
kesihatan kita.





terima kasih bagitau : mksuzana@gmail.com


Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

20 2 ORANG KATA:

izyantyPersonalTaste said...

ok mari makan pisang..:)

azam said...

saya sokong...laki pun kena makan jugak...bagus ni...

jgn cakap low class pisang tu...hehehe...bg makan beruk je, byk khasiat tu

Diana @ bilakukatacinta said...

tak digalakkan utk yg diabetic kan? sbb bnyak sgt karbohidrat dlm pisang tuh kan?

BERT said...

sy memang suke pisang..

BERT said...

@diana.. aah org kencing maneh taklehla..

Pn. Sheila said...

em... bgs ni gd info... thanx

BERT said...

sesame hehe

bersama kak Es said...

sangat berkhasiat..tp belum lagi cuba amalkan hari2

Taste Of Tapah said...

uish baru tahu ni... thanks for sharing

BERT said...

sesame.. pisang mmg bagus.. sy pon baru tau nih hehe

mizzkechique said...

yg minum air masak bgn tdr tu MK selalu buat...huhu

BERT said...

yg tu pun bagusss.. pstikan air bertapis yer hehe

syuhada said...

cekodok pisang ok x?

BERT said...

@syuhada.. kalo nak gomok kan badan yg sedia gomok boleh la hahaha

amyrasazaly said...

lawas hari2 ni.. hehe

BERT said...

bagus aper buang toksin hehe

~iz~ said...

bagus ni...mujur suka makan pisang..:)

BERT said...

boleh amalkan ye

BeloG MTT said...

Good info sis ..Boleh amalkan nanti.. Hehehe^^

BERT said...

oraittt!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...