Bukan Blog Kamu: GILER BOLA ! MALAYSIA vs ARSENAL !!

Wednesday, July 13

GILER BOLA ! MALAYSIA vs ARSENAL !!


NAMA PASUKAN : ARSENAL


Pengurus : laily qashirah

Jurulatih : hadifar fyda


Senarai pemain :


Dan lawan mereka adalah .....


NAMA PASUKAN : MALAYSIA ( HARIMAU MALAYA )

Pengurus : shuk archie

Jurulatih : amirul haizad


Senarai pemain :


prittttt siul berbunyi dari wisel menandakan separuh masa pertama

sudah berakhir.. markah setakat ini hanya 0-0 lagi menandakan

perlawanan itu sangat hebat la sangat kan..

setelah pemain2 mengisi perot dengan nasik lemak yang dihidangkan

di atas tikar berhampiran dengan padang bola itu seperti berkelah la plak..

maka perlawanan kini bersambung kembali dengan penuh semangat...


pritttt.. kater si pengadil dengan angkuhnye.. wisel dah hilang lepas pegi tandas..

berkemungkinan jatuh dalam bilik air berjambankan cangkung...


nadirah dari arsenal menyepak bola dengan penuh sopan..

ditepis dengan ganaz oleh nurhasliza dari malaysia..

nurhasliza maju kehadapan menuju ke pintu gol sendiri..

di marah dari jauh oleh penjaga gol malaysia..

nurhasliza melatah lalu mempassing bola kepada wynna..

wynna menanduk menggunakan kepala lutut..

terbang bola itu ke ahfiq dari arsenal..


ahfiq mengelak kerana takut tertanduk nanti bengkak kepala..

lalu terlepas bola itu ke azuemi pula.. armie dari arsenal merembat kemas..

menuju ke pintu gol pihak lawan...anum sempat mencuri bola itu..

armie pon bengang sebab kene curi.. lalu disepaknye rumput..

anum menghantar bola ke cik pulau.. cik pulau tanak sebab tengah berborak

dengan cik eyrah sekejap...


hajar bengang lalu dia menawarkan diri untuk ambik bola itu..

bila dah dapat.. dihantar pula ke miss nadya.. miss nadya mengelak..

sebab tengah betulkan tudung..di kesempatan itu bahimah dari arsenal

mengambil peluang.. disepaknye laju2.. tapi tak kene.. oh tidakk..

lalu di rampas oleh pop.. pop agak bangga kerana dia yakin dia

boleh jaringkan gol untuk malaysia... tetapi belum sempat jaringan di buat..


prittttt... pengadil pon bersiul menandakan permainan sudah tamat..

maka perlawanan itu kekal 0-0..pengurus arsenal laili qashirah

agak berbangga dengan pencapaian itu... biar seri jangan kalah

kate laili dalam hati kecilnya meskipun kecewa sebab tak dapat 1 gol pun..


pengurus malaysia plak shuk archie pule kecewa kerana tidak berjaya..

meskipun seri dan kecewa dengan pemain2nya.. tapi takpelah kan..seri kan?

pujuk hati keciknye meskipun dia tadi tengah mengorat pengurus arsenal si laili..

sampai luper nak bagi motibasi pada pemain2nya...


sekian ulasan merapu dari saya.. sori banyak keje ni..

tengah curi tulang sat hahaa... tak semua plak nama dapat masuk..

jangan maraaahh yee.. pada sesaper punye nama tu..





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

13 2 ORANG KATA:

Aki said...

pergh.. mantop ar.. aki punye biase2 je.. ^_^.v..

http://exyanne-collection.blogspot.com/2011/07/giler-bola-malaysia-vs-arsenal.html

TWEETY BERT said...

hehee.. bacer aki punyer plak ehhee

azam said...

bagus²...meletop gitu

TWEETY BERT said...

merepek jer lebih... ehhe

Nadya O'Conner said...

nad pemain malaysia..yeah..:)

TWEETY BERT said...

yeah.. kamula orgnye hehee

Aki said...

thanks sudi singgah kat blog Aki.. ^_^.v..

TWEETY BERT said...

sesame ye hehehe

BeloG MTT said...

MTT jadi pengurus Asenal..hehehe =..=
Terbaekkk kak.. Kita gugurl tak taw nak ulas sangat,hentam jer..hehe =..=

Norhisham Nordin said...

dtg singgah blog ni dari segmen ben...

Norhisham Nordin : Jom Singgah Blog Saya

TWEETY BERT said...

baek...

Mr.Baiz said...

mr baiz jadi pemain simpanan ke?hikhik

TWEETY BERT said...

hehee tah ye kot hehee.. sori kalo tak letak name.. maner smpat jer tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...