Thursday, July 28

lantak ko lah facebook

oleh sebab kecewa yang amat melampau..
lalu saya deactivate account pesbuk wat sementara ni..
sakit hati punye pasal.. nanti asyik nak tengok FB orang jahat tu je..

baik saya main blog je.. merepek meraban hilang streesss wooo..
bukak pesbuk pun macam blurr je.. tak tau nak buat ape...
cemana nak ubat kekecewaan ye.. tak tau nak buat ape dah...
asyik termenung je.. cik asven pon tak tau hal ni..
maleh la nak cite.. sy ni bukan kuat mengadu...
lebih baik diam untuk menjadi lebih selamat...

malas nak layan sedih.. sebab saya ni orangnye hepi gobini..
sedih2 tak layan la.. buang jauh2...kalo asyik pikeykan
orang jahat tu saya jugak yang sakit hati...
mesti dia tengah gelakkan saya sebab dia berjaya
tipu saya hidop2.. memang kuwang aja tul orang jahat itu..
tanak bukak pesbukk.. majukkkk!!!



5 comments:

SoLy SoLicious said...

ololoh majok dah...
jgn lame2 deactivated ye..heee

MizzTina said...

penah gak ada niat nk deactivated FB.. tp sbb ramai sgt kwn kt situ...

BERT said...

sementara je.. naanti rindu bukak balik hehe

Faiz Jerr said...

sabarlah..bleh chat ngan member dalam blog..hehehehe

BERT said...

bosan dengan fb lari pada blog hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...