Tuesday, July 19

BEN ASHAARI AJAK PILIH BLOG


lame tak lame sangat la...
saya buat blog ni tahun 2007.. patu delete tak reti gune hehe..
buat balik tahun 2008.. cam bess plak menten sampai sekarang..
saya buat blog sebab nak sambung lagi entry merapu dari blog saya
di friendster... gugel2 jer alih2 jumpe BLOGSPOT.. terus daftar
tanpa rase prejudis lagi dan segan silu yang mendalam...


asalnye blog ini berbentuk peribadi..
tibe2 beralih arah kepada pengkongsian info plak..
patu sekarang ni dah campur2..ikut jela arus perdana..
ader idea saya hapdet.. tader idea saya BW cari idea untu meraban lagi..
semestinya saya mencontohi blogger Ben Ashaari..
tu pasal suke join segmen beliau..
suke bace entry2 beliau yang sempoi.. tapi penuh makne..
cukup bnyak tips yang beliau bagi.. nak tanak gune je kan???


singgah2 selalu disini.. sebab biasanya tiap2 hari saya akan apdet..
sehari macam2 citer saya nak cite.. sebab saya bercite2 nak jadi pencerite..
bile tak bercerite hidup saya tak rase bahagia...wallawehhh...
tacaye cerbukak entry2 lame saya kehkehkeh...
ok takleh lame ni.. bnyak koje ni.. daaaa...


15 comments:

Niena Muhammad said...

ok apa blog yg campur2..xla boring sgt... :)

BERT said...

oh yeah?? baekk..

Unknown said...

dah lama dah.....xpelah....
happy blogging..

BERT said...

lama tapi macam baru hehe

Ezad Skytech said...

wahhh...lama da berblog ni..hee..

Luqman said...

Salam kenal..
singgah dari segmen abg ben.. sy join jgk.. jom singgah sini -> Ben Ashaari Ajak Pilih Blog

najihahfara said...

singgah dari segmen BA..
keep on blogging ya :)

BERT said...

mekaceh cumeee

Unknown said...

daripada segmen Ben Ashaari jugak :)
Singgah sini dan follow..
nice blog :)
kalau free jemput singgah ke blog saya, boleh bg nasihat or comment.

http://fahmiefiras.blogspot.com/

lisa lis said...

singgah sini dr segmen abg ben...

i follow...~ wish all the best~

BERT said...

mekacehhh aipolotuuu

harrazdani said...

last jumpe gak blog ni...dah lama nak follow...tp takder link...

datang mencari blog pilihan.....dari segmen yang sama....byk nak kena terjah ni....:)

BERT said...

mekaceh cik harraz hehe

fizafantagiro said...

jalan-jalan n follow..
http://dismybelog.blogspot.com/

Unknown said...

bui dtg dr blog harraz..salam kenal yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...