Bukan Blog Kamu: Lain dari biasa - UNIKNYE KAMU Bahagian Akhir

Thursday, July 21

Lain dari biasa - UNIKNYE KAMU Bahagian Akhir





sudah semuanya... nak habiskan untuk bahagian yang terkahir kini..
ape lagi 5 item unik yang boleh diselewengkan lagi hehehe..



pembakar roti ala-ala pengepam dada di kala nazak..
wah gitu ke.. nak sebut menatang alat2 doktor tu takle pandai sangat..



khas buat kaki megi yang nak cube2 makan pkai chopstik
yang tak tau macam saya ni boleh lah gune kot..
amik sepit baju lalu letak kat 2 batang berkenaan..
yang demikian boleh menyepit makanan dengan lebih mudah.. wahh



untuk tampak kelainan dari biasa..
bunga tayar berbentuk leb leb gitu..
ish tak bes la ni.. bukan nampak pun..
buat aper nak tunjuk2 kejiwangan pada tayar.. ishh tak paham la!



wat suri2 di dapo sekalian... lihatlah lihatlah.. comelll takk??
wahh saya gemar ni.. kalo ader saya nak beli..
bila nak goreng telor matekebau pakai acuan bunge tu..
hati pun berbunge2 berdegup riang jer bila nak mamam itu telo..
lalalalalalala...comelll memang comel telo2 itu..



akhir sekali.. sekadar perhiasan bekas minuman plastik
berbentuk smiley yang sedih akibat dicocok matenye
menggunekan straw kale merah bajet darah yang mengalir setelah dicocok



sekian sudah tamatnya sinetron lain dari biasa uniknye kamu..




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

4 2 ORANG KATA:

SoLy SoLicious said...

waa..nak gune chopstik tu..cm senang...heeeee

telur 2 pun chantek..kt mn ade jual ha??

BERT said...

ntah.. mesia ni ader ke jual??

~iz~ said...

wah suka telor tu...camni hari2 nak goreng telur..hehee:)

BERT said...

ehhe mmg cantik nak mkan pun sayang kot heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...