Thursday, July 28

alamakkk kantoiiii..........alaaaaa benciiiiii!!




alamakkkk... kantoi la camni...
saya dah lame tak bukak pesbuk...
bukak2 pun kejap2 je sebab pakai trial unblock facebook je..
maner la saya tau pesbuk dah lain macam skang ni...


orang lain boleh tengok eh ape kite post kat group ke..
kat page2 FB ke eh...waduh2.. bila post kat wall sendiri
saya HIDE dari orang2 tertentu.. sebab saya tak suke
diorang sibuk hal saya nak berblogging bajet blogger tegar...


tapi kantoila bile saya post kat group blogger atau fanpage blogger ke
sume boleh tengok apekejadah yang saya buat selama ni...
waduhhaiii kantoi jugak akhirnya...saya tanak mereka tau saya
ader blog.. mesti nak korek2 hal orang patu jaja2 citer orang
satu doneya... bukan saya bajet retis oh tidak...
tapi tau orang2 itu yang langsung tak boleh dicayai nye pun adoy..


cemana saya tau saya dah kantoi??
sebab ader orang saun kat mesej.. ohh bloggger rupenye!!
pelik la cemana dia tau.. sebab saya tau dia orang yang saya
telah saya sorokkannye pon adoy..patotla traffic melambong2 naik
haha ade kene ngene ke..??eh bukan2...
saya tak suke la diorang tu tau.. nyevokkk je..eeee...
tanak lagi dah post kat page2 tu lagi dah..
alaaaaa cemana nak lari ni.. takkan nak padam..
penat la nak carik post tu balik... huarggghhhhh!!!!



DISINI MENYESALLLLLL!!!!




6 comments:

CIK JATT said...

sis tak pernah post kat fesbuk. takut jadi kes2 macam nila, ada orang nyebuk2. tak ready lagi nak hadapi:)
tak sure la pulak boleh hide ke apa. maybe yg lain bole tolong kut

MizzTina said...

haha..kantoi sudahhh..

kwn2 sy ramai xtau sy blogger...sbb tu xbrani ping blog.. huhu

BERT said...

sebelum ni tak camtu.. sebab tu beani je ping kat fb... alih2 skang dah lain la..

skang ni terus deactivate account..harap2 tak kantoi lagi haha

oshin-jamel said...

halamak..kantoiiiii~~

Unknown said...

kantoi sudah...lini x suka campurkan FB n blog sbb ramai member2 yg xtau lini de blog..hopefully hati2 lain kali ek....jgn tersalah langkah lg..

BERT said...

tula.. teros tutup akaun pesbuk jap.. hehe malu la plak kalo ader oang yang kita hidekan tu tau kita ader blog..

nanti kepoh. mencik la.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...