Bukan Blog Kamu: Lain dari biasa - UNIKNYE KAMU Bahagian 3

Tuesday, July 19

Lain dari biasa - UNIKNYE KAMU Bahagian 3



bahagian satu selesai.. bahagian dua pun sudah...
berjumpe lagi kita di bahagian yang ketiga...


untuk mentengok keunikan hasil daripada kekreativiti
manusia yang boleh tahan bijaksana nye kott..!
suke kan keunikan?? lain dari yang lain...
boleh lah buat sendiri di kediaman anda jika kamu mahu.. hehe


cetengok cetengok



pemegang air tin.. kegunaannye supaya jika air tin itu basah
akibat proses perpeluhan akibat kesejukan maka tin itu
akan menjadi licin.. untuk lebih coooollll sile la pkai pemegang macam
di atas itu untuk kelihatan seperti gelas.. alolololo... sooosuwettt...



haaa yang ni saya suke,..sebab saya memang suke deco2 umah ni..
kalo ader menatang ni memang raser nak beli...
cantik kan lampu tido berdesignkan cawan tumpah..
alolololo.. so suwetttt lagi lahh.. sungguh comell lorhh...



khas buat si kaki payung...
nampaknye lebih pektikel kan bila payung boleh jadi beg..
dan beg boleh jadi payung jugak...okla.. dari 10 markah..
saya kasik 3 markah jer ahha saya ni kedekot markah gitu..






wallamakkk semattlaaa.. buat semua kaki basuh kain..
lihatlah dunia...sepit baju berbentuk kelawar gitu...
nampak coollllllllllll gilak kan?? hehe ker saya sorang je tak pernah tengok??
*garu2 hidung*



saper kaki pizza?? saya tak minat makan pizza..
tapi kalo ader makan jugak..pastu pening pale lepas makan
tah apesal tah.. elegik sepi ngan pizza kot..
praktikelnye gune itu gunting.. siap gunting2 ko..!!
selalunye pakai pisau je kan.. ni pakai gunting plak..
tak kisah la gune aper pon.. janji dapat ngapp baham sampai kenyang!


bersambung lagi... lalalalalala.....





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

8 2 ORANG KATA:

SoLy SoLicious said...

suke yg pemegang tin tu..agak2 kt pasaraya ade ke x r?

AMMAR YASIR said...

hehehe..nk beli pemegang tin minuman tu...unik lah

AMMAR YASIR said...

hehehe..nk beli pemegang tin minuman tu...unik lah

Niena Pengembara Ilahi said...

alergik ngan pizZa? hehehe.. baru je nk nelanja pizza.. hihihihi..

umur nina genap 25 taun bulan seploh ni., klo muda, blh panggil akak, kalo tua sikit.. panggil la adik hahaha...~

BERT said...

ohhh cik adikk yaaaa ehhhe.. sy tua dah melampau dah... baru 27 ahha...

aah kureng sket makan pizza.. lepas makan mesti pening..

mizzkechique said...

wahh..mcm2..

azam said...

menarik dan hebat...hehehe
nak 1

BERT said...

ader sambungan lagi yaaa hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...