Bukan Blog Kamu: Syok layan mimi mencari cinta

Thursday, July 28

Syok layan mimi mencari cinta


sekang ni dah makin syok layan cerita mimi mencari cinta..
lakonan pelakon peberet saya yaaaa scha al-yahya...
rancangan ni setiap khamis jam 9 malam yehahh malam ni la...
tak sabar nak tengok episod seterusnye malam ni di astro warna..

citenye cemana?? ader raser nak tanye camtu tak??
tanak tanye tapela.. saya citer sorang2 keh.. haha..
citernye kene tengok sendiri la.. ooo bayar tau astro warna tu huhu..
tapi memang bess la.. tak serabut.. tak kelam kabut.
yang pasti boleh bikin ketawa sinis tersenyum manis gitu..
jangan ingat tu citer katon plak.. tu drama bersiri lorhh...

saper layan cite ni?? ke saya sorang2 je tengok cite ni??
alaaa mana gang yang tengok cite ni??? nak tanye bess takk??
ke saya sorang2 je cakap citer ni bessss?? hihihihi...

kendian.. tasaba plak nak tengok lawak minggu ini..
pon si astro warna jugak...macam pelawak ader..
tapi masih tak tau ape konsep program ni..
ader sesape tau ker??

ader macam2 pelawak yang akan buat persembahan..
yang saya ingat.. sepah.. johan.. zizan.. balas.. apek..
yassin.. sathiya... abon.. jambu.. nabil.. ntah sape lagi tah...

nak tau bess ke tak bess layan le astro warna..
macam2 ade.. kompom tak bosan ehhehe...

saya sekang dalam misi mencari promotion pemasangan
beyond di negeri perak plak untuk dipasang di rumah laki sane..
mana tah tak jumpe pon.. aritu ade jumpe tapi kat melaka plak..
100 je nak pasang pon boleh tahan murah.. haiyya..
boring umah kalo tader astro.. meskipun dah mahal sket skang ni
tapi tapelah ade gak bende nak dilayankan dari tak ader langsung..

eee tasabanye nak pindah.. 2 bulan lagi.. kira2 hari tiap2 hari..
lalalalalalalalalalala....








Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

2 2 ORANG KATA:

mizzkechique said...

cite mimi tu mmg syiok.. suke tgk mak dia bergaduh dgn jiran dia tu..haha

BERT said...

oh ader gak gang.. mmg mak2 diorang tu yg lawak senanye hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...