Bukan Blog Kamu: Esaitet nak puasa dan beraya sakannn berdua yeahh

Thursday, July 7

Esaitet nak puasa dan beraya sakannn berdua yeahh






luper sudah dah masuk bulan 7 dah ye??
genap setahun sudah saya keje kat subang jaya ni...
kejap jer masa berlalu...kawen dah pun skang hehe...
ader tempoh kurang 3 minggu je lagi nak puasa..
yang belum ganti puasa udah ganti ka blom??


mestila ader sket eksaitet untuk pertama kalinya
nak berpuasa dengan cik asven kecintaan saya di abad ini hoho..
*sile getik*
tapi takle sebest orang lain..hari2 puasa sesame buke sesame...
saya hujung minggu jela dapat puasa sesame buke pun sesame kan..
cik asven duduk di kejauhan wuwuwu..


sebulan cik asven bercuti.. 2 minggu duduk sekali di putrajaya..
baru la raser jadi mini pada cik asven...
syok rupenye jadi mini orang ni ye.. barula tau hoho...
tak macam masa bercinta dulu.. lainnnnnn....
kalo tak tu.. raser macam tak kawen lagi je... hehe...
lepas puasa nak raye plak ye..


ader terrase perebutan balik kampung siapa akan berlaku ni..
saya mesti nak ajak dia balik kampung saya dulu..
beliau mesti nak ajak balik kampung dia dulu nih...
hmm agak2 nya saper yang akan beralah.. saya atau dia...
macam syiokk je rayer berdua...berdua lebih baekk..
dengan harapan yang tinggi taun depan boleh tak rayer bertige??
ader rezeki.. alhamdulillah.. amin...
kalo belum ader rezeki cube lagi di lain kali.. hihihi...



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

10 2 ORANG KATA:

ariana's said...

Selamat menyambut puasa berdua..
dan..kalau susah sgt nak balik kampung siapa raya tu, apa kata cabut undi..hehe.. akak gurau je..:)

SoLy SoLicious said...

baju raya dah tempah?heee...

TWEETY BERT said...

blom.. tasuke tempah2.. suke beli teros baju dah siap ehee

kene cabut undi.. idea yg baik tuh ehhee

niena shopping2u said...

xlama lgi da nk pose..aha, ni ada contest best, nk baca saje pn boleh...

cerita ini sesuai utk kanak2

http://www.my-shopping2u.com/2011/07/cerita-ini-cerita-katak.html

TWEETY BERT said...

ooo yeahh.. akan diterjah hehehee

~iz~ said...

kena adil dn bijaksana la nak tentukan balik mana dulu...

tahun ni sini tahun depan sana
or
2 hari sini 2 hari sana
:)

Amni said...

tak sabar jugak nak berdua lebih baik.. huhu... bila la agaknya.. hemm...

TWEETY BERT said...

sampai seru nanti datangla nanti..

kaizen said...

selamat berpuasa....

*kat subang jaya bzar katne?? best x?? klo best nk g terjah...

TWEETY BERT said...

sy selalu g kat usj baper tah tak ingat la taun lepas punye citer.. baru setahun duk subang.. tak ingat dah bazar tu usj bape hehehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...