Bukan Blog Kamu: Sambutan Ulangtahun Get Gorgeous - Babak Dua

Tuesday, July 19

Sambutan Ulangtahun Get Gorgeous - Babak Dua




Besambung dari kisah satu kini di kisah dua..

Suasana dewan yang masih menanti kedatangan hadirin hadirat..

Kami menanti dengan penuh semangat yang kuat...

Cantik deco2 yang dihasilkan oleh pihak penganjur..

Bertemakan hitam blek.. pepel unggu dan pink merah jambu...

Suasana dewan jadi sangat harmoni dengan kale kali yang wane wani.


Barisan finalist get gorgeous yang sememangnye sungguh gojes dari saya..

Terasa sungguh kerdil disitu disamping wanita2 gojes yang lain..hihi..

Bila dah sampai sini barula tau sape finalist yang menang itu..

Untuk kali keberapa saya bagitau.. pesbuk saya kene blok...

Sumber lain tadak!! Tak dapat nak tengok saper menang..

Tak dapat nak raih simpati undi untuk LIKE gambo saya hihi...

Sempat promo beberapa hari sebelum Fb saya di belok...

Akhirnya merajuk malas nak tarik undi.. dah tak tau cane nak on9..

Hanya on9 di empon bimbit.. tu pun nak tengok dalam 2,3 menet je..

Sampaila dapat mesej dari tokey kakak gojes saya 10 yang terpilih..

Ohhh tak kusangka cempelak takkan jadik nangkaaa!!

Panjang plak menceceh-ceceh kat atas.. emosi sungguh keh keh keh..

Majlis ni dikendalikan dengan jaya dan meriahnye oleh rina salleh dan dian..

Kami sebagai pendatang dengan izin sungguh terhibur

Dengan gelagat mereka yang bergaya.. bersahaja.. sempoi dan meriah!!

Yang penting tak skemariah hokey.. tu yang terbaekk.. hihi..

Acara dimulakan dengan pengucapan dari tokey yang gojes iaitu

Kak azlia idha dan allia idha.. sungguh gojes sekali dong..

Dengan pengucapan yang bersahaja dan sempoi itu..

Saya dapat petik dan jadikan ia satu inspirasi dimana mereka

Memulakan perniagaan bermula dengan RM200 sahaja..

Akhirnya berkembang maju jaya sehingga kini.. baru je 4 tahun..

Tapi dah gemilang dan berjaya jadi usahawan wanita...

Dan mereka lah perintis awal yang buat bisnes online sekitar 2007..

Masa tu saya kaki online.. tapi tader la amik tau pasal bisnes online pon..

Paling pemes pun irfan khairi jela dengan bisnes peta dia tu..

Jutawann uolzzzz!! Huh!! Memang tabikk springggg!!


Khas buat kalian.. saya doakan kalian jadi usahawan wanita yang berjaya!!

Dan menjadi sumber inspirasi pada usahawan2 wanita yang lain!!

Saya sangat kagom dengan kalian...teringin jadi macam mereka ni..

2 adik beradik mempunyai minat yang same...

Kakaknye sebelum ni bidang seni bina.. adiknya bidang multimedia..

Tapi minat dalam bidang perniagaan...tak salah kan??


Seterusnya ucapan dari advisor.. Dr. Nooraizan atau cik zie..

Seorang lagi yang sangat saya kagumi...

Punyai klinik sendiri iaitu Pusat Rawatan Terapi Diri

Di Taman Megan Sri Rampai Wangsa Maju KL.....

Hasil dari pengucapan beliau yang dapat saya petik..

”akak nak tengok korang bagus”

Sebagai advisor yang bagus.. mesti la dia mahukan perniagaan

hasil 2 beradik ni berjaya selamanya tanpa pertelingkahan

meskipun suatu hari nanti mereka akan berkahwin dan berkeluarga..


sungguh tacing macing dan terharunye bila dengar ucapan penuh

dari sorang advisor yang sangat berdedikasi dan bersemangat tinggi...

memang betul kak zie nak cakap.. tokey 2 beradik ni memang ramai peminat..

saya pun salah sorang peminat diorang.. caya takk??

Minat nak berjaya macam diorang.. ingat senang ke nak berniaga

Dengan adik beradik?? Banyak rintangan untuk berjaya..

Sorang2 pun susah.. beradik beradik pun ader susahnye.,.

Apetah lagi bisnes dengan kawan-kawan..

Suami isteri berniaga pun boleh cerai berai akibat BISNES hokey..

Wahh panjang plak membebey-bebey ni.. sori2.. pasti bosannn!!


Kami sebagai penonton dan pendatang dengan izin amat gembira dengan

Majlis yang penuh gemilang terbilang dan menjulang...

Mekasih banyak2 pada penganjur dan penaja majlis ulangtahun

Yang keempat Butik Get Gorgeous ... sumenye terbaekk...



Dan yang paling bess waktu yang dinantikan oleh salah satu abdomen saya

Iaitu perot yang mencarot2 mintak makanan.. hai lapar sungguh beliau!

Bermenukan western, dan berairkan unggu kalenye akhirnya

Saya kenyang juge sampai larut malam...malam yang kepenatan...

Isnin yang kelesuan akibat malas dan keMONDAYan bluesssss...


Sekian.. bersambung lagi yaaaaa....





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

2 2 ORANG KATA:

azam said...

semuanya gorjes nih....mana satu nak pilih??

BERT said...

ramai yang dah berpunye... opsss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...