Tuesday, July 19

Sambutan Ulangahun Get Gorgeous - Babak Satu



Saya mulakan dengan kisah acara di bilik mekap..

Datang dengan hanya berbekalkan bedak tomfok2 di muke

Untuk menutup onar-onar dan segala cela hina dina di muka...


Model dan topten finalist GG ini dimekap di sebuah bilik tertutup..

Mekap-mekap ini ditaja dari Sue Hashim Beauty Touch (SHBT)

Antara mekap artis yang cukup pemes di sekitar lembah klang ni...

Mana taknye... hasil mekap dari SHBT team memang terbaeikk lah!!

Sumer wajah2 ditacap akan jadi jelite sejelite jelitenye.. wuhuu..

Kalo tak caye ceterngok kat blog diorang ni..

http://beautytouchofsuehashim.blogspot.com

Saya pun turut menyivuk untuk memekap meskipun saya tau jugak mekap

Tapi saya tak pro macam diorang.. ishh dah ader yang pro

Takkan nak mekap sendiri.. kompom tak lawa langsung hohoho…

Setakat nak pegi tengok floria kat putrajaya ke bolehla mekap sendiri hihi..

Oh mahap.. gambar terpaksa disensetkan.. sebab nampak rambot daaa...

Sewaktu saya dimekapkan dengan sorang kakak yang lemah lembut orangnye..

Alfa sampai luper nak tanye nama kakak tu.. nak cari dia jugakk!!

Cantik kakak tu mekapkan... saya puas hatilah kakak tu mekapkan...

Tak over sangat.. tak kureng sangat.. just nice gitew…

Gambar curi sewaktu rina baru nak mule mekap..

Saya plak dah sudah mekap... kene keluar la kasik can kat orang lain plak...

Ape lagi cari makan la.. nak pegi kenduri sahabat baik pun tak sempat..

Sangat sadisss.. mahapkan daku lin.. mahapkan dakuuuu isk isk isk....


Ok sambung lagi yaaa....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...