Monday, July 25

Rintihan hati - Jangan kau ganggu aku lagiiiiiii!!!!!!!!!

Aku masih lagi menggertap bibir.

menahan marah padamu.

walaupun sudah berkali-kali ku katakan padamu.

jangan datang lagi padaku.

aku tak sanggup mendengar suaramu yang halus itu bermain-main ditelingaku kini.

apa lagi mahumu dalam hidupku kini.

entahlah,mungkin kau tak memahami kata-kata ku ini,

atau kau sengaja tak tahu malu padaku.

nyahlah kau dari hidupku ini..

aku tak berdaya lagi menanggung penderitaan ini.

sampai bila kau mahu berkelakuan seperti ini.

oh..Tuhan..Kau jauhkan lah ia dari ku ini.

biarpun sekejap cuma.

berilah aku ketenangan dalam menghadapi situasi ini.

aku perlukan kedamaian dan ketenangan,bukan diganggu masa tidur dan rehatku ini.

sudah acap-kali aku diganggu olehnya.

mestikah aku lari darinya atau harus membiarkan ia mengekori hidupku.

sampai bilaaaaa.......

sampai bila.......................................................!!!!!!!!!!!!!

















wahai nyamuk pergilah engkau dari hidupku ini.

( kehh....kehh...keh....jangan marah hahhhhhh )



1 comment:

SoLy SoLicious said...

perghhhh,... bapak besar punye nyamuk !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...