Bukan Blog Kamu: Rekod baru : paling huduh dan terburuk di dunia

Friday, August 19

Rekod baru : paling huduh dan terburuk di dunia







pertama kali dalam sejarah blog saya inila julung2 kalinya
kejadian sebegini rupa telah terjadi dalam hidup saya...
oh skemariah plak dah..


mane taknye.. tak ke pelik bila tengok keyword baru untuk harini
sebagai hiburan di masa lapang sebab mesti ade keyword mengarut
yang datang saban hari dan direkodkan oleh macik nupnang itu...


bila saya tengok keyword harini saya tercari2..
mana pegi budak kiwed ni yang lain..
kenapa perlu menyorokkan diri mereka itu.. haruskah begitu??
kenapa ader barisan hurup yang panjang gileeeeeee!!



bila saya sekeroll sampai bawah kan.. barula saya dapat jawapannya!!

saksikan laaaaaa!!!!



tak caya sile klik kasik gemok gedempol.. ia satu gambar..
bukan 2 gambar yang dicantum menjadi satu..


"aku tapeena jumpe tautak kiwed macam ni sekali punye buruk
dan telah mencacatkan reputasi gambarajah carta kiwed aku nih!!
tibe2 ader barisan hurup yang panjang.. dengan kale biru yang kosong
memenuhi ruang mega itu...ape giler orang search menggunakan ayat!!

ni dah bukan kiwed dah ni... ni dah macam satu entry dah ni...
agaknye dia kopi itu cerita lalu dia search kot.. lalu tesinggah ke blog ini..
dan aktiviti gelap beliau itu telah dirakam dengan kejamnye oleh
makcik angkat saya bernama macik nupnang.. hohoh..."







Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

2 2 ORANG KATA:

Cik Ila said...

Hahaha...lawak gile..dah la panjang pulak tu... ;)

BERT said...

@Cik Ila

ntah pape org itu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...