Bukan Blog Kamu: 3 beradik mati lemas ditolak bapa ke dalam kolam

Tuesday, August 23

3 beradik mati lemas ditolak bapa ke dalam kolam


sms diterima dari Bernama yang dilanggan lagi...


"3 beradik mati lemas selepas dipercayai ditolak ke dalam
kolam takungan air oleh bapa mereka di Keluang Johor
7.30 malam tadi waktu umat Islam tengah berbuka puasa"


tekejut ko weh.. saya tak rasa bapa itu Islam
sebab mengikut cakap berita itu.. katanya si bapa
dalam pengaruh alkohol dan si bapa masih dalam siasatan
pesal ape dia tolak 3 orang anak nye dalam kolam sewaktu
dia sedang memancing kat kolam itu..


sebab kan arak boleh membunuh anak sendiri..
bukan hanya arak boleh membunuh diri semasa memandu..
tapi dalam keadaan tak berapa nak sedar dah bunuh anak2nye...
nanti dah sedar baru nak nyesal 3 anak sekaligus dah mati dibunuhnye..


dah dibunuhnye ader rase takot lalu nak minum racun plak..
nasib baik berjaya di tahan polis dari membunuh diri...haiyya...
nyesal tak sudah... hai tahla.. maleh nak cakap ape2..
nasik dah jadi bubur... tanggunglah sendiri tanpa prejudis lagi..


nak tau lebih lanjut sila kesini..



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

14 2 ORANG KATA:

Niena Pengembara Ilahi said...

tgk berita tu tdi.. erm, kesian ank dia, kecik2 lgi.. rasanya bukan Islam kot sbb yg keja ladang & bunuh diri anak beranak ni bangsa tuuuu..pepaham jela

Niena Pengembara Ilahi said...

bapa dia tu nk cuba minum racun

Ku Azhar said...

sob..sob..

Rozita said...

ada masalah duit kot.. islam pun ramaiii je yang minum arak..

BERT said...

@Niena Pengembara Ilahi

aah betol2

Cik Asma BLuppy said...

kesian kat anak2 yg xberdosa...

BERT said...

@Niena Pengembara Ilahi

sebbaek berjaya di tahan

BERT said...

@Ku Azhar

sadis kan!!

BERT said...

@Rozita

aah mmg ramai.. tapi kes ni tak macam orang melayu je.. tapi tak tau lakan..

BERT said...

@Cik Asma BLuppy

x pasal2 jadi mngsa bapak

kakngah said...

tu pasal org kata arak tu ibu segala kejahatan...

BERT said...

@kakngah

memang jahat.. jangan minum arak.. badan rosak... anak pon mati..

abah khalisha said...

apa punya bapak lah..dah lah mabuk pastu bunuh anak plak..dah tersedar terus nak bunuh diri..zaman sekarang ni memang senang sgt nak mati

BERT said...

@abah khalisha

betol2.. jangan sampai jadi mangsa,.. jauhkanla..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...