Bukan Blog Kamu: Jangan kentut depan GAY!

Wednesday, August 10

Jangan kentut depan GAY!



Seorang wartawan lelaki telah di tugaskan membuat liputan

dan siasatan mengenai aktiviti kelab gay di Bukit Bintang.

Dia di kehendaki menyamar sebagai gay. Wartawan itu dengan

senang hati menggayakan pakaian dan cara seorang gay.


Setelah seminggu mempelajari tingkahlaku dan gaya seorang gay,

akhirnya pada malam minggu itu wartawan itu masuk ke kelab gay tersebut.

Wartawan itu dipasang dengan microphone n camera bersaiz kecil

bagi merakam segala aksi dan aktiviti di kelab gay tersebut.


Setelah masuk wartawan itu terus menuju ke bar dan memesan segelas bir.

Dia hanya duduk sambil memerhatikan gelagat-gelagat gay di kelab tersebut.

Ada yang menari dan ada yang duduk sambil berpeluk-pelukan sesama lelaki.

Wartawan itu merasa geli geleman melihat tingkahlaku mereka.


"Hai....sorang ke bro", tiba-tiba wartawan itu di sapa.

"A'ah, saya tunggu kawan saya. Tak sampai-sampai lagi ni",

kata wartawan itu separuh menjerit kerana kebingitan muzik di kelab itu.


Tiba-tiba wartawan itu berasa sakit perut. Rasa seperti ingin kentut sahaja.

"Muzik tengah kuat ni bolehlah aku kentut ni", bisik hati wartawan itu.

Wartawan itu pun melepaskan kentutnya. Satu demi satu. Berturut-turutan.


Tiba-tiba muzik rancak itu berhenti kerana DJ nya ingin

menukar ke lagu perlahan. Sementara proses pertukaran lagu itu kentut

wartawan itu telah di dengari oleh gay2 yg berhampiran dengan wartawan itu.


"Eh eh... ada dara lagi la kat sini", ujar salah seorang gay di situ

sambil memandang wartawan itu.


"A'ah lah... kat depan kita ada dara", ujar yang lain pula.

Semua gay di situ telah pergi mendapatkan wartawan itu.


Semua wajah mereka menunjukkan keghairahan nafsu yang ketara.

"Saya bukan dara lagi la", ujar wartawan itu.

"Kalau dah tak dara kenapa kentut. Kuat lak tu..

Sempit tuu...", ujar salah seorang gay itu.


Tergamam wartawan itu. Akhirnya dirinya di noda secara

bergilir-gilir oleh pengunjung kelab gay itu. Menangis teresak-esak

wartawan itu. Akhirnya nikmat kentut sudah tidak akan dapat dirasai


lagi sepanjang hidupnya.


moral opdestori : hati2 dimana jua jangan jadi mangsa keadaan..

buruk padahnye kan?? hehehe jangan maree....




Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

11 2 ORANG KATA:

e k i n said...

Hahaha, bila baca pun trasa geli. Lwak pun ada gak :DD

Masa kecik-kecik

BERT said...

ni bukan cite geli haha

SoLy SoLicious said...

huh?? mle2 xphm..

AsyieqiN Rkey said...

sumpah kelakar..hahahhaha

Tea Dno said...

errr.. wadddaaa?? teruk punya gay.. adoiii..

BERT said...

@SoLy SoLicious

kene bacee 2 kali baru pham tau hehe

BERT said...

@AsyieqiN Rkey

kihkih.. tq sudi gelak haaha

BERT said...

@Tea Dno

besela gay.. kan?

azam said...

erk......kentut depan mak mertua kena bunuh...lagi bahaya...hehehe

BERT said...

@azam

bahaya ker ehhee

linda a.k.a ibusumaiyah said...

kesian reporter tu....huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...