Bukan Blog Kamu: Cara tengok kasut dari kulit babi

Monday, August 15

Cara tengok kasut dari kulit babi



Awas!!!

Kasut diperbuat dari kulit babi murah & terhangat di pasaran…

banyak terdapat di komplex2 membeli belah biasanya…



kalau ada 3 titik dalam satu tompok tu…

jangan beli…tu kulit babi…





Cara nak syak kasut kulit babi ialah…

1. Harganya lebih murah dari kasut kulit lain

2. Kulit babi ni di pasang di dalam bahagian kasut sebab dia lembut

3. Paling banyak pada kasut kanak-kanak perempuan

4. Kasut wanita pun banyak (yang sale giler tu...perati betul2)

5. Sandal lelaki



ni kisah lama... wujud lagi kah??

tapi tak salah jika anda membeli kasut raya ke nanti
anda belek2lah sebelum beli.. mana tau ader titik 3
seperti yang dihebohkan macam ni???

kalo betul la tu kulit vavi.. iyewww...gelimat mat mat..
*antuk kepala*



Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

18 2 ORANG KATA:

azam said...

ada lagi ...beware jelah

SoLy SoLicious said...

lepas ni, kena tilik 1 1 mase beli..heeeee

dwaty said...

baru2 ni... member ada bagitau... sib baikla saya tak suka pakai kasut... heheheehe

Diana @ bilakukatacinta said...

mm...pernah dengar..tp ade yg kate...kalau kasut dari cina dia sengaja imitate design camtu..konon2 nak bgtau kasut tu fofular..padahal...bukan pig skin pon..

BERT said...

@azam

jaga2!

BERT said...

@SoLy SoLicious

hati2 ye.. manela tau kan

BERT said...

@dwaty

mesti suke pakai sandal ye

BERT said...

@Diana @ bilakukatacinta

fofular sebab kulit ala2 vavi hehehe

mizzkechique said...

euwww...

Cik Purple Pinkypuff said...

pulak dah.. hehehe.. thanks info sis..:)

Dianaa said...

Lepas ni kena lebih brhati-hati la nak beli kasut.

BERT said...

sesame..

Cik Gallus Gallus said...

kite tak yah pakai kasut la
unik sikit

BERT said...

@Cik Gallus Gallus

pakai sipa je senang heehe

BeloG MTT said...

Kena hati hati... =..="

Mizfantagiro said...

eeeyuwww..dulu saye penah ambik kes mcm ni..kasut baby pun byk..perati betul2 k =)

BERT said...

@BeloG MTT

ye btol2

BERT said...

@Mizfantagiro

pastikan jangan ader 3 titik ye hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...