Bukan Blog Kamu: Carilah suami yang main........

Friday, August 19

Carilah suami yang main........

Jgn cari suami yg mainn BOLA ,

sebab dia akan sepak2 kita ...


Jgn cari suami yg main BADMINTON ,

sebeb dia akan pukul2 kita ...


Jgn cari suami yg main VOLLEYBALL ,

sebab dia akan tampar2 kita ...


Tapi carilah suami yg main RUGBI ,

sebab dia akan peluk dan sentiasa lindungi kita...


ape pon saya sayanngggg laki saya kehkehkeh

biar ape pon dia nak main hehehe…


macam aku sorang je ader laki chett!!!





Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Bukan Blog Kamu

14 2 ORANG KATA:

..cik gugu.. said...

hahah nk kawen lah.. *gatal

Pn. Sheila said...

hehehe... asben sy x main apa2 cmana tu....

Miss Nadya said...

best ayat tu..hehe..:)
hye...nad masukkan header blog ini DI SINI

fiq. said...

seronoknye, kene peluk,hahahhahahhahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

statement kita xbley blah kan,haha... tapi kalau sah jadik laki kite arg kan, betul la,,,ade rasa mcm dilindungi, sebab tgk org main ragbi diorang siap rebut2 pastu jaga erat2 bola rugbi tu..

cheqhaizan said...

huhu....baca sambil2 cenyum :)

mizzkechique said...

laki ai xsuke main pape.. boley x??

Norhisham Nordin said...

alaa ko ni bert... macam tetau jek... x kuasa aku... dulu aku ni main ragbi tau... main utk kelab lagi... mmg protective sungguh aku ni nok...

BERT said...

@..cik gugu..

sile kawen segera.. syokknye kawen hehe

BERT said...

@Pn. Sheila

kene la suruh dia main ragbi hehe

BERT said...

@Miss Nadya

wahh ape tu.. nanti sy tgk keh

BERT said...

@fiq.

nanti kawen tau ye hehe

BERT said...

@cheqhaizan

senyum je hehee

BERT said...

@mizzkechique

boleh jugak haha

BERT said...

@Norhisham Nordin

ahhaha ye la tuh hahahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...